Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، به نقل از فرانس 24، متيو فلاميني هافبک فرانسوي، ثروتمندتر از نيمار جونيور است.
شبکه تلويزيوني فرانس بيست و چهار گزارش داد: از دستمزدهاي هنگفت ستاره هاي فوتبال مانند نيمار صحبت هاي بسياري مي شود. اما ثروتمندترين فوتباليست جهان متيو فلاميني هافبک فرانسوي است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اکسل مه کارشناس مسائل اقتصادي شبکه گفت: متيو فلاميني که 34 سال دارد، فقط در زمين فوتبال پا به توپ نيست. وي در سال 2008 يک مؤسسه بيوتکنولوژي - بيوشيمي تأسيس کرد که مکتشف و توليدکننده يک ماده شيميايي با عنوان «اسيد لوولينيک» بود. اين مولکول براي مردم ناشناخته بود. گفته مي‌شود اين ماده اي شيميايي مي‌‌تواند جايگزين سوخت شود و در دسته 12 مولکولي قرار گرفته است که براي حفظ محيط زيست و اکولوژي زمين حياتي شناخته شده‌اند. اين شرکت ميلياردها يورو براي اين فوتباليست فرانسوي ثروت به ارمغان آورده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست

به گزارش “ورزش سه”، از شب قبل بازی استقلال معلوم بود که صفا هادی به دلیل مصدومیت با مشکل برای بازی استقلال مواجه است و به همین دلیل هم از ترکیب خارج شد.

در غیاب او سیدمهدی حسینی و ریکاردو الوز برای تراکتور بازی کردند و گوستاوو واگنین و مهدی هاشم‌نژاد نیز روی دست آنها بودند.

به هر حال صفا هادی مصدومیت خود را سپری کرده و مشکلی برای بازی فولاد نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هافبک محروم یوونتوس بازیگر شد!
  • نیمار برای رفتن پیش مسی، ام باپه را مصدوم کرد! (فان) / فیلم
  • توزیع بیش از ۴۳ هزار تن انواع کود در استان قزوین
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • این ملحفه‌ها باعث اگزما در پوست می‌شوند
  • باتری‌های لیتیومی از پسماندهای خطرناک شیمیایی فلز لیتیوم تولید شد
  • مرور یک تجاوز شیمیایی
  • اطلاعاتی جالب درباره جفت‌گیری عجیب‌ترین موجود جهان!
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست