Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با ایلنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: به دنبال حادثه آتش‌سوزی که ظهر امروز (پنجشنبه) در یک ساختمان مسکونی در چهارراه نظام آباد اتفاق افتاد، آتش نشانان سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بود که در طبقه منهای یک که کاربری پارکینگ داشت و وسایلی همچون فرش، موکت، میز و صندلی چیده شده بود، حریق اتفاق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملکی با بیان اینکه وسعت آتش‌سوزی حدود 45 متر بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته و آتش در حال سرایت به طبقات دیگر بود، اظهار کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افراد طبقات بالایی در میام دود غلیظ  محبوس شده و در وضعیت ناایمنی قرار گرفته بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: این افراد سعی داشتند از محل خارج شوند اما در بین راه‌پله‌ها گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خاموش کردن آتش، عده‌ای را سریعا از داخل ساختمان خارج کرده و چند نفر هم به طبقات بالاتر انتقال داده شدند. همچنین بعد از خاموش کردن آتش و تخلیه دود از داخل راهروها و طبقات و ایمن‌سازی محل، آن افراد هم از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته ملکی، در نهایت در این عملیات هفت نفر شامل چهار مرد و سه زن از ساختمان خارج شده که سه نفر دچار مصدومیت شده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی گفت: آتش خیلی سریع خاموش، محل ایمن سازی و تخلیه دود انجام شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۳۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، سر آتش یار سوم محسن مرادی در تشریح جزئیات حادثه گفت: ساعت ۱۱.۳۰ امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳، این حادثه از طریق سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و بلافاصله آتش نشانان چهار ایستگاه ۱۴، ۳۵،۳۶ و ۷ همراه با ۶ دستگاه خودرو  راهی محل حادثه در پیامبر اعظم ۶۵ شدند.

وی افزود:  آتش نشانان پس از رسیدن به محل حادثه جوان ۳۵ ساله ای که تنها مصدوم این حریق بود و دچار سوختگی جزئی شده بود تحویل عوامل اورژانس دادند.

طبق گفته افسر نگهبان آتش نشانی مشهد، بر اثر این حریق  قسمتی از انبار و مقداری چوب نئوپان دچار حریق شده بود که اطفا شد.

سر آتش یار سوم مرادی گفت: علت این حادثه در دست بررسی های کارشناسی است.

دیگر خبرها

  • اطفاء حریق انبار لوازم الکتریکی در بزرگراه پیامبر اعظم(ص) با نجات یک مصدوم(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)
  • حریق واحد تجاری در حیدرآباد/ ۲ نفر مصدوم شدند
  • سخت‌گیری لازم برای حفاظت ساختمان‌ها در برابر حریق صورت گیرد
  • حریق در کارگاه مکانیکی در شهر دولت آباد
  • ۵ مصدوم در پی انفجار کپسول گاز در یک ساختمان مسکونی در شادگان
  • انفجار یک ساختمان مسکونی در دزفول ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • (ویدیو) انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در مجیدیه تهران
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر انفجار منزل مسکونی
  • آتش سوزی منزل مسکونی در محله ده مجنون کرمانشاه مهار شد