Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز در حاشیه بازدید از اردوگاه شهید باکری خرمشهر گفت: افزایش ظرفیت اردوهای راهیان نور دانشجویی و فراهم کردن بیشتر امکانات پذیرایی دانشجویان از برنامه های سال 97 این وزارتخانه است.

منصور غلامی خدمات رسانی به کاروان های راهیان نور دانشجویی از سوی خادمان زائران مناطق دفاع مقدس را قابل تقدیر دانست و افزود: در اردوگاه شهید باکری فضای خوبی برای استقرار و حضور دانشجویان در قالب کاروان های راهیان نور فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه ظرفیت تقاضای حضور دانشجویان در کاروان های راهیان نور افزایش یافته است گفت: آمار دانشجویان داوطلب حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس زیاد شده که به دلیل محدودیت زمانی و نیز ظرفیت های موجود با مشکلاتی در این زمینه مواجه هستیم .

معاون فرهنگی،اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور نیز در این بازدید گفت: 16 هزار دانشجوی پیام نور امسال از سراسر کشور به مناطق عملیاتی جنوب سفر کردند.

کریم نجفی برزگر افزود:همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند دفاع مقدس به عنوان یک کتاب درسی در دانشگاهها باید باشد تا بتواند ارزش ها و اندیشه های انقلاب اسلامی را پایدار نگه دارد.

وی در ادامه با اشاره به نشست وزیر علوم در قرارگاه راهیان نور هویزه گفت : قرار است در این نشست برای سال 97 در جهت افزایش بودجه و ظرفیت پذیرش دانشجو در اردوهای راهیان نور تصمیم گیری شود.

نجفی برزگر میزان اعتبار لازم برای پذیرش دانشجویان در کاروان های راهیان نور را 30 میلیارد ریال عنوان کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با هیات همراه امروز از اردوگاه شهید باکری خرمشهر دیدن کرد و قرار است در مناطق عملیات خوزستان و هورالعظیم حضور یابد.

انتهای پیام /د

حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خرمشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو

سرپرست کاروان اعزامی به پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس از اردوی تیم ملی پاراکانو بازدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیدمحمد پولادگر نایب رئیس کمیته پارالمپیک و سرپرست کاروان ایران در بازی‌های پارالمپیک 2024 پاریس به همراه سعید سلگی معاون ورزش قهرمانی کمیته ملی پارالمپیک، صبح امروز (چهارشنبه) ضمن دیدار با علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، از اردوی تیم ملی پاراکانو پیش از اعزام به مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک پاریس که 20 تا 22 اردیبهشت در مجارستان برگزار می‌شود، بازدید کردند.

پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم

در این دیدار رئیس فدراسیون قایقرانی گزارشی از روند آمادگی و تمرینات تیم ملی پاراکانو ارائه داد. همچنین سرپرست کاروان ایران ضمن آرزوی موفقیت برای تیم ملی پاراکانو در رقابت پیش‌ رو بر حمایت این کمیته از ملی‌پوشان این تیم تاکید کرد.

تیم ملی پاراکانوی کشورمان 16 اردیبهشت با هدف حضور در مسابقات قهرمانی پاراکانو جهان و انتخابی پارالمپیک پاریس با ترکیب احمدرضا طالبیان به عنوان مربی و شهلا بهروزی‌راد، اسلام جاهدی، سعید حسین‌پور و مسعود قیصری به عنوان ورزشکار، عازم مجارستان می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت لایحه بودجه حوزه آموزش عالی، تحقیقات و فناوری
  • معاون وزیر علوم: دانشجویان تعلیق شده در آمریکا به ایران بیایند هزینه تحصیل‌شان رایگان است
  • بازدید از اداره اتباع استان گلستان
  • ۴ حوزه فناوری مهم برای ترویج کارآفرینی و دانش بنیان در میان دانشجویان
  • حضور دانش‌بنیان‌های ایرانی در اوگاندا برای توسعه ICT
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • آزادی بیان به سبک غرب؛ از سانسور خبری تا سرکوب دانشجویان ضد صهیونیست+ فیلم
  • کاروان حرم مطهر رضوی به مناطق محروم گیلان می‌رود
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو