Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما / در این مراسم، نماینده 5 شهرستان جنوبی استان در مجلس شورای اسلامی با تبریک سالروز افتتاح شبکه کرمان گفت کارکنان صدا وسیما مجاهدان عرصه جنگ نرم و قهرمانان مقابله با هجمه رسانه ای دشمنان هستند. اقای حمزه با تقدیر از تلاش مدیران و برنامه سازان صدا و سیمای مرکز کرمان برای ارتقای سطح فرهنگی و تحکیم همدلی و وحدت در استان افزود : این رسانه توجه ویژه ای به شهرهای محروم جنوب استان داشته و پخش 30 شب برنامه زنده تلویزیونی در قلعه گنج نمونه ای از این توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز سیمای استانها نیز دراین مراسم؛ پوشش 93 درصدی دیجیتال دراستان کرمان را رقمی قابل قبول دانست وکسب سطح رضایت 88 درصدی مخاطبان را به مدیران و کارکنان مرکز کرمان تبریک گفت .آقای فاطمی از رسانه ملی به عنوان پشتیبان ملت ، دولت و نظام یاد کرد و با اشاره به اینکه شبکه استانی سیمای مرکز کرمان ، بدون افزایش اعتبارات ، برنامه های خود را 24 ساعته کرده است آنرا مصداق کار جهادی در عرصه فرهنگ دانست .
مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان هم دراین مراسم گفت رسانه استانی متعلق به همه مردم از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب است و کسب رضایت 88 درصدی مخاطبان بیانگر موفق بودن تلاش کارکنان رسانه استانی برای جلب رضایت مخاطبان است.
آقای علیرمضانی ؛ رسانه را نماینده افکار عمومی دانست و گفت تخریب و انتقاد غیرمنصفانه ، خط قرمز رسانه استانی است و تاکید داریم طرح مشکلات در رسانه همواره با پاسخ مسئولین همراه باشد.
وی با اشاره به اینکه صدا و سیمای مرکز کرمان برای نوروز امسال ویژه برنامه های شاد و متنوع آماده پخش کرده است گفت هم اکنون دراین مرکز دو سریال و یک تله فیلم درحال تولید است و تولید سریال شهید باهنر هم در دستور کار قرار دارد. درحاشیه این مراسم رئیس مرکز سیمای استانها هم گفت صدا و سیمای مرکز کرمان به واسطه عملکرد مطلوبش، به عنوان قطب تولید انیمیشن و تله فیلم برگزیده شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۲ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6097759

دیگر خبرها

  • هوای مشهد قابل قبول است
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • هوای مشهد قابل قبول شد
  • کیفیت هوا در تهران قابل قبول است
  • وضعیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای پایتخت قابل قبول است
  • کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است