Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمی می گوید تیم ملی با حریفان گردن کلفتی بازی دارد.

طرفداری- علی کریمی پیش از تمرین امروز (پنجشنبه) تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت:

مدت طولانی از اردوی قبل گذشته و امروز همه بازیکنان داخلی هستند تا تمرینات خوبی را برای دو بازی دوستانه پیش‌رو داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وی افزود:

همانطور که می‌دانید ما در روزهای فیفا دو بازی بسیار سخت مقابل حریفان گردن‌کلفتی چون تونس و الجزایر پیش‌رو داریم که قرار است با همه نفرات خود که اکثرا در اروپا بازی می‌کنند به میدان بیایند و قطعا بازی با این دو تیم برای تیم ملی بسیار مفید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی به بازی دوستانه شنبه آینده ایران سیرالئون اشاره کرد و یادآور شد:

چند روزی است که در محل آماده‌سازی تیم ملی حضور داریم و تعدادی از نفرات هم که درگیر بازی‌های قهرمانان آسیا بودند به تازگی به جمع‌مان اضافه شدند. دور هم جمع شده‌ایم تا خود را برای دو بازی که قرار است در فیفادی برگزار شود آماده کنیم. قطعا بازی با سیرالئون هم می‌تواند برای آماده‌سازی ما مفید باشد و در کل هر سه بازی دوستانه برای تیم ملی خوب است.

بازیکن تیم ملی در پایان در یک پیام نوروزی به مردم ایران گفت:

مردم کشور ما کل سال را زحمت می‌کشند و لازم است در سه، چهار روز ابتدایی عید استراحت کامل داشته باشند. من برای همه مردم عزیز کشورم آرزوی سال خوب و پرکت در انتظارشان باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه باشگاه استقلال، شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.
بازی دوستانه امروز آبی‌پوشان مقابل آریو اسلامشهر پشت در های بسته برگزار خواهد شد.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 6087269

دیگر خبرها

  • استقلال در بازی دوستانه شکست خورد
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال در یک بازی دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • بازی تدارکاتی استقلال پشت درهای بسته
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • اوسمار: در فوتبال ایران زیاد وقت تلف می‌کنید
  • توافقات نشست مشورتی رهبران الجزایر، تونس و لیبی