Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@16:03:22 GMT

گمراهی بدترین خطر در مقابل هدایت بشر است

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۴۳۳۰

گمراهی بدترین خطر در مقابل هدایت بشر است

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه گمراهی بدترین خطر در مقابل هدایت بشر است، گفت: هیچ خدمت و نعمتی بالاتر از هدایت وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز (24 اسفند) در همایش تجلیل از همسران منادیان هدایت ویژه روحانیون طرح هجرت و مستقر در خراسان جنوبی اظهار داشت: در جنگ فرهنگی همه افراد از جمله تشکیلات سازمانی و خانواده ها نقش ایفا می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

وی با بیان اینکه هدایت بالاترین مسئله ای است که در حرکت عمومی موجودات تاثیر می گذارد، گفت: جایگاه هدایت یک جایگاه استثنایی است و در برخی شرایط از جمله مادی پرستی و تشریفات پرستی موضوع هدایت مغفول بماند.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هیچ خدمت و نعمتی بالاتر از هدایت نیست، افزود: امروز در یک آزمایش بزرگ در رابطه با نجات نوع بشر در برابر جاهلیت هستیم و هیچ گاه نباید فراموش کنید که شما همسران منادیان هدایت نقش پشتیبانی دارید.

 

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه ازدواج درست آن ازدواجی است که قبل از هر چیز ازدواج فکر و اندیشه باشد، ادامه داد: حضرت خدیجه (س) کسی بود که همواره در آن شرایط سخت از همه چیز گذشت و همواره با پیامبر بزرگوار اسلام(صلی الله علیه و اله) همراه بود.

 

 

وی با تاکید بر اینکه گمراهی بدترین خطر در مقابل هدایت نوع بشر است، اظهار کرد: هرگز فراموش نکنید که پشتیبانی باعث می شود تا امروز در آزمایش بزرگ آخرالزمانی موفق شوید.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جایگاه اهل بیت (علیهم السلام) به گونه ای است که حتی ستمگران هم نتوانستند جایگاهشان را انکار کنند، بیان داشت: حرم اهل بیت (علیهم السلام) در دل هر انسان با ایمانی وجود دارد.

 

 

آیت الله عبادی با توجه به اینکه امروز بچه های انگلیس و شیطان های وهابی تعدی به حرم اهل بیت(علیهم السلام) می کنند، افزود: این افراد سیلی در دنیا و آخرت خواهند خورد و ارادتمندان به ساحت خداوند متعال هیچ گاه این اجازه را به آنان نمی دهند.

 

 

وی با اشاره به اینکه در دفاع نظامی به نسبت جمعیت روحانیت بالاترین شرکت در دفاع مقدس نظامی را روحانیت داشت، گفت: امروز در این دفاع فرهنگی و دفاع از حریم حرم شما نقش دارید و همسران شما پشتیبانتان هستند.

 

پایان پیام/404

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل

دریافت 37 MB کد خبر 6090340

دیگر خبرها

  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • ادامه ناپایداری‌های جوی تا فردا در خراسان جنوبی
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • چتر باران بر سر خراسان جنوبی
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - شنبه ۸ اردیبهشت
  • تقویم نجومی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳