Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از بهترین، بزرگترین و ارزشمندترین دعاهای انسان، دعا برای کسی است که خداوند واجب فرموده است تمام مردم برایش دعا کنند و حقش را ادا نمایند؛ دعا برای امامی که نعمت‌های الهی به برکت آن حضرت بر تمام آفریدگانش سرازیر می‌شود.

هرچند این واجب بر اساس استفتاء از دفتر مقام معظم رهبری یک واجب اخلاقی محسوب می‌شود، به این معنا که برای یک مسلمان شیعه سزاوار است که برای تعجیل در فرج حضرت صاحب الزمان دعا کند؛ اما از انجام ندادن آن عقوبت و بازخواستی شامل حال وی نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جهت وجوب اخلاقی این امر و دعا در تعجیل فرج حضرت ولی‌عصر (عج)، کاربران فضای مجازی طی اقدامی تحسین برانگیز قرار روزانه ای با هم گذاشتند که هرشب ساعت 22 دعای فرج را از نقاط مختلف کشور به صورت جمعی قرائت کنند و همگی در این طرح جمع‌خوانی تعجیل در ظهور حضرت قائم را از خداوند متعال طلب کنند.

در ادامه نمونه ای از  پست‎های کاربران در طرح جمع‌خوانی دعای فرج را مشاهده می‌کنید :

انتهای پیام/

طرح جمع‌خوانی دعای فرج صاحب الزمان (ع)

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 20 انتشار ویدیویی از یک دختربچه در فضای مجازی و معرفی او به عنوان یک تازه عروس موجی از واکنش منفی افکار عمومی و به خصوص کاربران فضای مجازی و فعالان حوزه حقوق کودک را درپی داشت. رئیس پلیس فتای تهران بزرگ با بیان اینکه برای این خانم به دلیل سوءاستفاده از کودکان و... پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: «صفحه اینستاگرامی مذکور نیز با دستور قضایی از دسترس خارج و متهم نیز به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.» این ویدیو را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • «پدرخوانده» در چالوس دستگیر شد
  • سیر تحول شهید آوینی آموزنده و تحسین برانگیز است
  • بیش‌ترین بازی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ رکورد تحسین‌برانگیز توماس مولر / عکس
  • تصاویر سوءاستفاده از دختربچه برای تبلیغ آرایشگاه
  • از جوابیه جواد هاشمی به ماجرای رپ خوانی تا حاشیه ای برای «نون.خ»
  • سپاهان، زهر اقدام امید نورافکن را گرفت | تصویر جالبی که قبل از الکلاسیکو منتشر شد
  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • کلاهبرداری با جعل هویت یک خواننده سرشناس