Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه سیمکو یک کارخانه خصوصی است که تلاش داریم مشکلاتش را حل کنیم، گفت: کاشی خزر هم یک شرکت شخصی است که با مشکل مواجه شد و ایران برک هم دچار مشکل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبار کوچکی‌نژاد، نماینده مردم رشت در مجلس امروز در گفتگو با خبرنگار 8دی در رابطه با از دست رفتن کارخانه های مهم گیلان در سال های اخیر، اظهار کرد: برخی از این کارخانه ها مانند رشت الکتریک حدود 10 سال قبل منحل شده‌اند و حالا درگیری بر سر اموال آن‌هاست و همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به کارخانه سیمکو، گفت: «سیمکو» یک کارخانه خصوصی است که تلاش داریم مشکلاتش را حل کنیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، بیان کرد: «کاشی خزر» هم یک شرکت شخصی است که با مشکل مواجه شد و «ایران برک» هم دچار مشکل شده است.

کوچکی نژاد با بیان اینکه درباره تمامی این شرکت‌ها چندین جلسه گذاشته‌ایم و در تلاش هستیم تا بتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم، گفت: حل مشکلات این شرکت‌ها سخت است، چون خط تولید آنها فرسوده است و تولیداتشان قابلیت رقابت در بازار را ندارند.

وی اظهار کرد: رشت الکتریک شرکتی است که توسط همسران چند تن از مسئولان خریداری شد البته قصد و نیت اولیه این بود که این شرکت‌ها مجدداً راه‌اندازی شوند اما در ادامه تصمیم گرفتند که تغییر کاربری دهند و اموالش را بفروشند و کارخانه را تعطیل کنند که با واکنش کارگران مواجه شدند.

کوچکی نژاد افزود: در حال حاضر وضعیت اموال این کارخانه بلاتکلیف مانده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی هرمزگان را رصد کنند / با نماینده پروازی موافق نیستم

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر یک نماینده در تعاملش با مردم قوی نباشد قطعا مردم به وی اعتماد نخواهند کرد و من با نماینده پروازی موافق نیستم.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه با مطالبه گران گفت: شیوه مطالبه‌گری با اعتراض تفاوت دارد، هدف این است که با مطالبه گری صحیح و منطقی در جهت حل و فصل مشکلات مردم تلاش کنم.  

وی افزود: در طول این ۴۰ سال اخیر مردم شیوه مطالبه گری را بلد نبودند بنابراین نفعی هم عایدشان نشد و گاهی اوقات مردم با مطالبه گری نادرست تیشه به ریشه خود زدند؛ مطالبه‌گران باید مطالب درست را در بخش‌های مختف به مردم آموزش دهند.  

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی اظهارداشت: مطالبه درست این است که یک نماینده مجلس شورای اسلامی یا نماینده مجلس خبرگان در جمع مردم حضور داشته باشد و اگر یک نماینده در تعاملش با مردم قوی نباشد قطعا مردم به وی اعتماد نخواهند کرد. من با نماینده پروازی موافق نیستم.  

وی با اشاره به اینکه در راستای پیگیری مشکلات مردم به تمام شهرستان‌های استان سفر خواهم کرد گفت: روستای کنار سیاه از توابع بخش فین شهرستان بندرعباس که دارای ۲۳ خانوار می‌باشد این روستا فاقد برق است و مطالبه من این است که به مشکلات این روستا در هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.  

منتخب مردم هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری در پایان افزود: مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی استان را رصد کنند و بعد از آن از ظرفیت خبرگان در جهت رفع مشکلات استان کمک خواهیم گرفت.

دیگر خبرها

  • مشگین‌شهر تکه‌ای کوچکی از بهشت در دامنه سرسبز سبلان
  • رایج ترین مشکلات گیربکس اتوماتیک در خودرو (+ نحوه تشخیص مشکل)
  • حل مشکل ترافیک هسته مرکزی خوی ضروری است
  • باقری: آقا محرم گفت شاید دیگر نیایم!
  • تقدیر از کارکنان شاغل در حوزه معاونت بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب خوی
  • کلید حل مشکل کمبود تایر، در دست متخصصان
  • تارتار: اگر انگیزه نداشته باشیم در لیگ مشکل پیدا می‌کنیم
  • تارتار: دوست داریم فردا به ملوانی‌ها عیدی بدهیم
  • فرماندار راور بر ضرورت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آب شرب روستاها تاکید کرد
  • مطالبه‌گران بایستی مباحث کلان و اصلی هرمزگان را رصد کنند / با نماینده پروازی موافق نیستم