Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛«پاتریک مولای» مدیرعامل شرکت هلی‌کوپترساز در این خصوص گفت: «تاکسی هوایی گام بعدی در این صنعت محسوب می‌شود و این مسئله برای ما اهمیت بسیار زیادی دارد که مطمئن شویم یکی از ده‌ها شرکت بزرگ محسوب می‌شویم که روی این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کنیم.»

آقای مولای همچنین توضیح داد که شرکت او تاکسی‌های هوایی را یک هدف دردسترس و بسیار نزدیک می‌بیند و از نظر او سوار شدن به تاکسی‌های هوایی بسیار زودتر از آنچه که مردم تصور می‌کنند اتفاق می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طور که در آخرین گزارش‌های رسیده اعلام شده است، نخستین آزمایش‌های عملی برای خطوط هوایی تاکسی دریکی از دو شهر دالاس آمریکا یا دبی امارات صورت می‌گیرد و این آزمایش به میزان تمایلات و استقبال مردم برای استفاده از این خطوط هوایی بستگی دارد.

نخستین صحبت‌ها در مورد راه‌اندازی تاکسی پرنده سال ۲۰۱۷ میلادی مطرح شد و آن زمان شرکت اوبر اعلام کرد با همکاری پنج شرکت بزرگ دیگر که در عرصه سفر‌های هوایی تخصص دارند، این مسئله را بررسی می‌کند.

شرکت اوبر هم اکنون مدل مفهومی یک تاکسی پرنده را با نام Elevate به نمایش گذاشته است و پیش‌بینی می‌کند در سال ۲۰۲۰ میلادی برای نخستین بار این تاکسی پرنده را مورد آزمایش قرار دهد.

منبع:ایتنا

انتهای پیام/

از سال ۲۰۲۵ میلادی نخستین خطوط هوایی تاکسی جهان راه‌اندازی شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۴۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی

شهردار تهران گفت: در حال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودرو برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی پیرامون آخرین وضعیت تاکسی‌های برقی اظهار کرد: تاکسی‌های برقی شامل دو دسته خودمالکی و شرکت مالکی می‌شوند. رانندگان تاکسی در بخش شرکت مالکی، سهامدار آن شرکت خواهند شد.

وی افزود: تعدادی خودرو توسط خودروسازان وارد شده است و در بخش خود مالکی قراردادها درحال بسته شدن است، به زودی واگذاری خودرو به مالکین صورت خواهد گرفت.

بر اساس گزارش سایت شهر، زاکانی ادامه داد: درحال حاضر بالغ بر ۲۰۰۰ خودروی برقی آماده بوده و تخصیص ارز برای واردات خودروها با کمک بانک مرکزی صورت گرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زاکانی: تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران تامین شده است
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تخصیص ارز برای واردات تاکسی‌های برقی از سوی بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌ های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • تخصیص ارز تاکسی‌های برقی تهران توسط بانک مرکزی
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل
  • گلایه تاکسی داران از تاکسی های گرانقیمت برقی
  • فرودگاه بین‌المللی کربلا اوایل 2025 افتتاح می‌ شود