Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن سلامت و اقتدار نظام است. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرمشهر، دریادار علی شمخانی امروز در جمع خبرنگاران و در آئین استقبال از پیکر 118 شهید تازه تفحص شده در مرز شلمچه با بیان اینکه شهیدان با آگاهی راه دفاع از انقلاب را انتخاب کردند، اظهار داشت: ما باید از وقایع دوران دفاع مقدس درس بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهیدان بزرگ‌ترین پشتوانه معنوی کشور هستند، افزود: امروزه ما با تکیه بر مجاهدت‌ها، فداکاری‌ها و ایثارگری شهیدان در مقابل توطئه دشمنان ایستادگی می‌کنیم.

دبیر شورای عالی امنیت ملی به یاری‌ رساندن مردم ایران به دیگر ملت‌ها به هنگام مشکلات اشاره کرد و گفت: متأسفانه دشمنان به صورتی القا می‌کنند که ایران در کنار مشکلات منطقه نام‌برده می‌شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران عامل ثبات امنیت و پایداری منطقه است، گفت: مردم ایران در جنگ با داعش و پاکسازی آن از شامات تا عراق در کنار مردم سوریه و عراق بودند که در همین زمینه نیز اینکه جمهوری اسلامی عامل پایداری امنیت منطقه است، ثابت شد.

دریادار شمخانی با بیان اینکه عمل به وصیت شهیدان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان حرم ضامن سلامت و اقتدار نظام است، عنوان کرد: ما باید از عشق به ولایت شهیدان تاسی بگیریم تا دانسته‌ها را در حوزه‌های مختلف داخلی، منطقه‌ای و خارجی به کار ببندیم.

وی با اشاره به اینکه شهدا بر گردن همه ما دین دارند، تصریح کرد: دشمن در تلاش است که شهیدان به‌عنوان الگو در جامعه معرفی نشوند ولی شناساندن شهدا به‌عنوان الگو وظیفه مسئولان، مردم و خانواده شهدا است.

انتهای پیام/ش

R41468/P1377/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۵۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن نورانی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران بیان کرد: همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) فردا پیکر مطهر شهیدان غلامعلی عشیری لیوسی و منصور پورعزیز پور محمدی با حضور شقرهای مختلف مردم در شهرهای دزفول و اهواز تشییع می‌شود.

وی افزود: پیکر مطهر شهید غلامعلی عشیری لیوسی فردا ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح از حسینیه عاشقان ثارالله دزفول به سمت گلزار شهدای این شهرستان تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین پیکر مطهر شهید منصور پورعزیز پور محمدی فردا ساعت ۹ صبح از حسینیه عاشقان ثارالله اهواز به سمت گلزار شهدای این شهرستان برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان اظهار کرد: شهیدان عشیری لیوسی و شهید پور عزیز پور محمدی به ترتیب در تاریخ‌های اول فروردین سال ۱۳۶۱ و دوم فروردین سال ۱۳۶۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پس از ۴۰ سال پیکر مطهرشان شناسایی شد.

کد خبر 6096008

دیگر خبرها

  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • کاردار ایران خطاب به وزیر دفاع انگلیس: کاملا نادان هستید
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس
  • پیکر مطهر ۲ شهید دفاع مقدس در ۲ شهر خوزستان تشییع می‌شود
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • حمله نظامی به صهیونیست‌ها موجی از امید و اقتدار را برای ایران رقم زده است
  • تشییع پیکر مطهر دو شهید دفاع مقدس، فردا در خوزستان
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح