Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: پیش‌بینی می شود ۳ هزار زائر راهیان نور در ایام ۹۷ از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام بازدید داشته باشند. ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبر گزاری  تسنیم از ایلام، سردار سید صادق حسین  امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال 3000 زائر راهیان نور  در ایام نوروز97 از یادمان‌های دفاع مقدس استان ایلام بازدید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: طرح جامع یادمان‌های دفاع مقدس استان تهیه و تدوین‌شده است و لازم است که اعتبارات لازم در این خصوص اختصاص یابد.

وی، با اشاره به‌ضرورت احداث باغ‌موزه دفاع مقدس استان، یادآور شد: یکی از برنامه‌های مهم در این زمینه، مشخص شدن مکان باغ‌موزه است که مکان آن در پارک تفریحی چغاسبز تعیین گردیده است و تأکید بر این است باغ‌موزه دفاع مقدس در مرکز استان احداث شود.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، بابیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس فرصت مناسبی در راستای معرفی نقش استان در دفاع مقدس است، گفت: بسیاری از عملیات و دلاوری‌های رزمندگان اسلام و مردم استان و صحنه‌های مختلف دفاع مقدس را در این باغ‌موزه می‌توان به بهترین نحو ممکن به تصویر کشد.

سردار سید صادق حسینی، ابراز کرد: در خصوص بیمارستان صحرایی شهید سلیمی که در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در راستای مداوای رزمندگان داشته است، این آمادگی وجود دارد که این مکان بازگشایی گردد و در قالب طرح‌های پدافند غیرعامل و یا سازه زمان جنگ مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

فرمانده سپاه ایلام با اشاره به اهمیت اردوهای راهیان نور در برابر تهاجم گسترده فرهنگی دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه وسیع دشمن در حوزه فرهنگی در جامعه به‌ویژه بر نسل جوان؛ برگزاری اردوهای زیارتی و معنوی راهیان نور نقش به سزایی در خنثی کردن افکار و توطئه‌های آنان دارد.

وی گفت: در دوران دفاع مقدس کشورهای غربی با حمایت همه‌جانبه از صدام و رژیم بعث به جنگ با ملت ایران برخاستند اما با ایستادگی و رشادت فرزندان این مرزوبوم روبرو شدند و نتوانستند به افکار شوم خود برسند.

سردار حسینی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: امروزه زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان کمتر از خود شهادت نیست و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین نسل جوان از وظایف و رسالت‌های همه آحاد جامعه و نهادهای فرهنگی است.

نتهای پیام/ش

R7718/P1377/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۵۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس در هجده گفتگو به انتقال فرهنگ دفاع مقدس و ارائه آموزش‌های تخصصی مخابرات در جنگ می‌پردازد.
این کتاب براساس سیر زمانی وقایع تنظیم شده و گفت و گوی هجدهم آن به خاطرات سردار باقری با شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس اختصاص دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تشییع و تدفین چهار شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق(ع) در استان کرمان
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • (تصاویر) بازدید دیوید کامرون از موزه فرش ترکمنستان