Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالوحید ملک آرا، مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی دلفان، شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دلفان سومین مرحله تیم پزشکی طرح شهید رهنمون به منطقه محروم میربگ جنوبی از توابع شهرستان دلفان اعزام شد.‎

 

وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشکان، ماما، پرستار، مشاوره، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها، آزمایشگاه و دارویار همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، تیم را برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

 

ملک آرا، خاطر‌ نشان کرد: آماری که در پایان این روز می توان ارائه داد خدمت مستقیم به حداقل 250 نفر و انجام بیش 350 نوع خدمت می باشد.

 

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان، تصریح کرد: در این اعزام علاوه بر خدمات پزشکی برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیرو همچنین راه‌های پیشگیری از آن به صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مریوطه همراه با توزیع بسته های بهداشتی انجام شد.

 

وی افزود: غربالگری تست قند خون ، فشارخون، خدمات مشاوره ای ومامایی از دیگر خدمات ارائه شده به اهالی این منطقه می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۵۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، پیکر این شهید روز گذشته در شهرستان طبس و امروز نیز با حضور باشکوه مردم در بشرویه تشییع شد.


پیکر مطهر این شهید در جریان تفحص از منطقه عملیاتی فکه پیدا شد و پس از گذشت ۴۰ سال انتظار، هویت این شهید گرانقدر از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.


شهید محمد مهدی فانی متولد دی ۱۳۴۱ است که در فروردین ۶۲ در منطقه عملیاتی شمال فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.


مراسم تشییع این شهید امروز در میدان امام خمینی بشرویه برگزار شد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی در بشرویه خراسان جنوبی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • امام جعفر صادق (ع) بشریت را به سوی علم و دانش رهنمون ساخت
  • ارائه خدمات توان بخشی در اردوی جهادی توان آوران در حاشیه شهر مشهد
  • تاخیر در دیدار حساس: هوادار سکته کرده بود!
  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • ارائه خدمات پزشکی گروه جهادی الکفیل در زنجان
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • برخورد با ترک فعل‌ها درباره خدمات دهی سلامت به والدین شهدا