Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-سردار رضایی گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده «سعید براتی» مرزبان ربوده شده زنده است و حال وی خوب است . فرمانده مرزبانی کشور با بیان اینکه تعامل خوبی با مسئولان دولت پاکستان در حوزه مرزی برقرار شده است، گفت: خوشبختانه به سبب وحدت مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان، مزدوران همواره در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده‌اند و این استان روز به روز امن تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار قاسم رضایی درباره سرباز در بند اسارت اشرار در پاکستان نیز گفت: «سعید براتی» مرزبان ربوده شده زنده و حال وی خوب است .

رضایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر همه مرزهای کشور در امنیت کامل است و تمامی کشور آماده میزبانی از مهمانان نوروزی است.

وی با اشاره به برقراری امنیت کامل در استان سیستان و بلوچستان، افزود: قطعا این استان با توجه به ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری در زمینه‌های مختلف تاریخی، اجتماعی و فرهنگی مقصد گردشگری بسیاری از ایرانیان است .

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حادثه اخیر در مرز سراوان ادامه داد: این حادثه یک حادثه تروریستی بود که با اهداف تخریبی برنامه ریزی شده بود که به لطف خداوند و هوشیاری مأموران امنیتی پیش از هر اقدامی جلوی آن گرفته شد و تروریست‌ها در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند .

سردار رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به وضعیت مرزبان ربوده شده از مرز «میرجاوه» گفت: با توجه به اطلاعات به دست آمده «سعید براتی» مرزبان ربوده شده زنده است و حال وی خوب است .

وی بیان کرد: همچنان به دنبال آن هستیم که از طریق سیستم های اطلاعاتی و همچنین دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، این مرزبان آزاد شود و به کشور عزیزمان بازگردانده شود .

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۶۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۰۰ هکتار از اراضی دولتی درشهرستان مرزی میرجاوه
  • توقیف محموله تلفن همراه آیفون قاچاق در بانه
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کشف گوشی قاچاق در نوار مرزی استان آذربایجان غربی
  • (ویدئو) فرمانده تحت تعقیب فلسطینی که در روز تشییع زنده شد!
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده
  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • کشف داروی قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد