Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سرلشکر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ،امروز در مراسم گرامیداشت یاد شهید مهدی باکری  و شهدای عملیات بدر و خیبر در مصلی حضرت امام خمینی (ره) تبریز ، افزود:مهدی باکری در زمان انقلاب با تشکیل گروه های مردمی در تبریز نقش موثری در پیروزی انقلاب داشت و حتی بعد از انقلاب در جنگ و فتوحات دفاع مقدس نقش موثری ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شخصیت والای شهید باکری ادامه داد: شهید باکری فردی مخلص بود و فقط برای خدا کار میکرد و آرزو داشت با شهادت رضای خدا را بدست آورد.


رضایی خاطرنشان کرد: شهید باکری چهره مردمی داشت و یکی از نمادهای مردمی انقلاب بود.


وی افزود: شهید باکری انسان باغیرت ، فنی و دقیق بود و در آموزش و تجهیزات بسیار دقیق عمل می کرد و شتاب زده نبود.


دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه این انقلاب و دفاع به برکت افرادی مثل باکری ها پیروز شد گفت : قدرت انقلاب اسلامی ما به خاطر مردمی و مستقل بودن از قدرت های جهانی است .


محسن رضایی به توطئه های ناکام دشمنان نظام در برهه های مختلف اشاره کرد و افزود : امروزه دشمنان اسلام در صدد هستند که جمهوری اسلامی ایران را ناکارامد و عاجز در حل مشکلات مردم جلوه دهند .

 

وی لزوم تداوم راه شهدا را یادآور شد و تاکید کرد : اگر می خواهیم باکری ها از میان جوانان برخیزند باید به ارزش های اول انقلاب برگردیم.


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: همه ما وظیفه داریم فرهنگ دفاع مقدس را فراموش نکنیم چرا که اگر با فرهنگ دفاع مقدس مانوس باشیم دشمنان توان مبارزه با جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داشت و در جامعه ما عدالت اجتماعی حاکم خواهد شد.


حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم افزود: دفاع مقدس تنها مقوله ای است که تمام جناح های کشور در مورد آن اتحاد کلمه دارند و باید قدر آن را بدانیم و ارج قائل شویم.


سردار عابدین خرم فرمانده سپاه عاشورا نیز تاکید کرد :تنها راه نجات در زمان کنونی همان تفکر انقلابی و جهادی است که شهیدان هشت سال دفاع مقدس با تاسی از آن به آرمان‌های اسلامی لبیک گفتند.


شهید مهدی باکری فرمانده لشکر31 عاشورا در 25 اسفند سال 63 در عملیات بدر به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/

 

  شهید مهدی باکری را تبلور غیرت آذربایجان است

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین نشست دبیرخانه کمیته علمی و پژوهشی کنگره ۱۵ هزار شهید استان فارس به ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در این نشست با تأکید بر ضرورت تدوین کتاب یا نرم‌افزاری برای احصاء و تحلیل محتوای بیانات مقام معظم رهبری با کلیدواژه‌های شهید و شهادت اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های اصلی این کمیته استخراج اسامی شهدای علمی استان فارس و برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده این شهداست.

محمدرضا قائدی اضافه کرد: این وظیفه دانشگاهیان دانشگاه‌های مختلف استان فارس است که در برنامه دیدار با خانواده شهدای علمی مشارکت کنند و دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد در شهرستان‌های استان فارس از سوی واحد‌های خود متولی برگزاری این مراسم شود.

رئیس کمیته علمی آموزشی و پژوهشی کنگره بزرگداشت ۱۵ هزار شهید استان فارس تأکید کرد: در راستای گرامیداشت این شهدا تدوین دانشنامه دفاع مقدس از سوی دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تدوین دانشنامه دفاع مقدس در دانشگاه آزاد استان فارس
  • شهید آوینی با زبان هنر به نسل‌ آتی جامعه معرفی شود
  • حمایت از تولید آثار فاخر انقلاب اسلامی در مرکزی
  • تکمیل و بهسازی اردوگاه شهید مهدی باکری نیازمند توجه ویژه است
  • کاهش مصرف انرژی در فرودگاه شهید باکری ارومیه
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در یاسوج
  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت