Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مازند مجلس»
2024-04-18@12:16:43 GMT

کنسرت فرزاد فرزین در شهرکرد لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۷۰۸۰

مازندمجلس: به گزارش نامه نیوز کنسرت موسیقی فرزاد فرزین در آخرین پنجشنبه سال ۹۶ در شهرکرد لغو شد. تبلیغات گسترده ای برای برگزاری این کنسرت در استان چهارمحال و بختیاری و استان اصفهان انجام شده بود.
یکی از کسانی که برای شرکت در این کنسرت موسیقی بلیط تهیه کرده بود به خبرنگار مهر گفت: کنسرت فرزاد فرزین در شهرکرد لغو شده است و به ما اعلام شده است که مبلغ پرداخت شده تا ۱۰ روز دیگر به حساب شما واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رشید شاهرخ با اعلام نارضایتی از لغو این کنسرت، ادامه داد: علت لغو این کنسرت مشخص نشده است.
وی بیان کرد: مسافران بسیاری از استان اصفهان برای شرکت در این کنسرت راهی شهرکرد شده اند که متاسفانه همه آنها سرگردان شده اند.

منبع: مازند مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mazandmajles.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مازند مجلس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماز مسیر عبودیت خداوند است

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد در مراسم جشن تکلیف فرزندان کارکنان استانداری و واحدهای تابعه، گفت: نماز یکی از راه‌های اتصال به خداوند است و هرکس در مسیر بندگی تسلیم باشد خداوند متعال او را یاری می‌کند.

وی افزود: رسیدن به سن تکلیف یعنی بندگی و عبودیت خداوند را با انجام تکلیف در زمینه‌های مختلف انجام دهیم.

استاندار همدان ادامه داد: برای شکر نعمت‌های آشکار و پنهان خداوند متعال باید نماز را به نحو شایسته اقامه کنیم.

وی اضافه کرد: فرزندان بزرگترین سرمایه‌ی خانواده‌ها هستند و راه و مسیر پدر و مادر را ادامه می‌دهند و برای آینده‌ی جامعه تبدیل به مادران و پدرانی می‌شوند که با از خود گذشتگی باعث تعالی نهاد خانواده و جامعه خواهند شد.

قاسمی‌فرزاد افزود: امروز میراث دار خون شهدای والامقام هستیم و افتخار می‌کنیم مسلمان و شیعه و پیرو حضرت امیرالمؤمنین حضرت علی (ع) هستیم.

کد خبر 6079151

دیگر خبرها

  • کنسرت‌ها در انحصار مافیای موسیقی
  • از انتشار آهنگ جدید خواننده انقلابی تا غوغای دروازه بان تیم ملی
  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • انتقادات تند از تیم اقتصادی رئیسی /دولت باید خانه تکانی کند و کل تیم را تغییر دهید /قیمت ارز حباب نیست آقای فرزین /محسن رضایی توان کار ندارد
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • نماز مسیر عبودیت خداوند است
  • برای کنسرت پایتخت آماده‌ام/ قصه همکاری با مهیار علیزاده
  • رقابت فرزاد فرزین با جواد عزتی در قطب شمال
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»