Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیروزی های بی دردسر روخی بلانکوس ادامه دارد.

طرفداری- از ساعت 19:30 امروز (پنج شنبه) دو تیم لوکوموتیو مسکو و اتلتیکو مادرید به مصاف یکدیگر رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: 24 اسفند 1396 (15 مارچ 2017)
تورنمنت: دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا
گلزنان و دقایق: ماچی ربوس (20) برای لوکوموتیو مسکو؛ آنخل کوریا (16)، سائول نیگز (47)، فرناندو تورس (65، 70)، آنتوان گریزمان (85)

گزارش بازی

بازی زیبا و جذاب آغاز شد و در همان 20 دقیقه آغازین شاهد دو گل از سوی هر دو تیم بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 16، آنخل کوریا با یک حرکت زیبا گل اول بازی را برای اتلتیکو مادرید به ثمر رساند و بازی 1-0 شد. دقیقه 20 ربوس با یک شوت بسیار زیبا، دروازه اتلتیکو مادرید را باز کرد و حساب کار 1-1 مساوی شد. دقیقه 26 شوت خطرناک فرناندز از بالای اتلتیکو مادرید به بیرون رفت. دقیقه 35 ضربه سر آرام کورکولیا در دستان ورنر قرار گرفت. دقیقه 37 شوت بسیار خطرناک خوانفران پس از واکنش خوب کوچنکوف به تیر دروازه لوکوموتیو برخورد کرد و به کرنر رفت. دقیقه 38 شوت محکم پارتی به خوبی توسط کوچنکوف برگشت داده شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم، اتلتیکو مادرید نیز توسط سائول نیگز به گل رسید. دقیقه 55 شوت محکم پارتی از راه دور به سمت دروازه لوکوموتیو شلیک شد که کوچنکوف توپ را به کرنر فرستاد. ادر در محوطه جریمه اتلتیکو مادرید اقدام به شوت زنی کرد اما فیلیپه لوئیس خود را مقابل پای او قرار داد و به شدت مصدوم و سپس تعویض شد. دقیقه 65 آنتوان گریزمان در برخورد با کوچنکوف سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد. فرناندو تورس پشت توپ ایستاد و توپ را وارد دروازه لوکوموتیو کرد. دقیقه 70 فرناندو تورس موفق شد با یک ضربه دقیق بغل پا، گل دوم خودش و گل چهارم اتلتیکو را به ثمر برساند. آنتوان گریزمان در دقیقه 85 روی پاس گل آنخل کوریا حساب کار را 5-1 به سود اتلتیکو مادرید کرد. بازی در ادامه موقعیت گل چندانی نداشت و بازی با نتیجه 5-1 به پایان رسید.

شرح گل ها

لوکوموتیو موسکو 0-1 اتلتیکو مادرید | آنخل کوریا (دقیقه 16): پاسکاری بازیکنان اتلتیکو مادرید پشت محوطه جریمه لوکوموتیو باعث شد توپ به آنخل کوریا برسد. او نیز با توپ وارد محوطه جریه حریف شد و با یک شوت دقیق، بازی را 1-0 به سود اتلتیکو مادرید کرد.

لوکوموتیو موسکو 1-1 اتلتیکو مادرید | ماچی ربوس (دقیقه 20): بازیکنان لوکوموتیو در زمین اتلتیکو مادرید حضور داشتند و توپ را به ماچی ربوس رساندند. او نیز با یک شوت بسیار زیبا و محکم از فاصله دور، دروازه روخی بلانکوس را باز کرد تا بازی مساوی شود.

لوکوموتیو موسکو 1-2 اتلتیکو مادرید | سائول نیگز (دقیقه 47): سائول نیگز یک حرکت زیبا را از پشت محوطه لوکوموتیو آغاز کرد و توپ را به فیلیپه لوئیس پاس داد؛ لوئیس سپس توپ را به نیگز برگرداند و او نیز با یک ضربه، به راحتی دروازه حریف را باز کرد تا حساب کار 2-1 شود.

لوکوموتیو موسکو 1-3 اتلتیکو مادرید | فرناندو تورس (دقیقه 65): روی حرکت خوب آنتوان گریزمان، کوچنکوف او را سرنگون کرد و داور به سود اتلتیکو مادرید پنالتی گرفت. فرناندو تورس پشت توپ ایستاد و با یک ضربه به وسط دروازه، حساب کار را 3-1 کرد.

لوکوموتیو موسکو 1-4 اتلتیکو مادرید | فرناندو تورس (دقیقه 70): پاس در عمق آنخل کوریا به فرناندو تورس رسید. تورس هم که در محوطه جریمه لوکوموتیو حضور داشت، با یک بغل پای دقیق حساب کار را 4-1 کرد.

لوکوموتیو موسکو 1-5 اتلتیکو مادرید | آنتوان گریزمان (دقیقه 85): آنخل کوریا یک حرکت زیبا را آغاز کرد و پس از اینکه یک دریبل سرپایی زد، توپ را به آنتوان گریزمان پاس داد. گریزمان هم با یک شوت پای چپ، گل پنجم تیمش را به ثمر رساند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۷۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر انگلیس، منچستر سیتی میزبان ولورهمپتون بود. شاگردان پپ گواردیولا در نیمه اول به پیروزی ۳-۰ رسیدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم یک گل دیگر به ثمر رساندند تا به پیروزی ۴-۱ برسند.

طبق انتظار بازی با برتری سیتی شروع شد. پس از دقایقی حفظ توپ، در دقیقه ۱۰ پاس برناردو سیلوا در مقابل دروازه به یوشکو گواردیول رسید. او قبل از شوت‌زنی توسط مدافع ولورهمپتون سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. دو دقیقه بعد ارلینگ هالند پشت توپ ایستاد و بازی را ۱-۰ کرد.

در دقیقه ۱۸ سانتر برناردو سیلوا به روی دروازه با ضربه سر هالند می‌رفت که تبدیل به گل دوم شود اما دروازه‌بان به خوبی آن را دفع کرد.

در ادامه این منچستر سیتی بود که بازی را در اختیار داشت اما موقعیت جدی‌ای خلق نکردند تا اینکه در دقیقه ۳۵ سانتر عالی رودری به روی دروازه با ضربه سر عالی هالند وارد دروازه شد.

برتری سیتی در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه پیدا کرد. پس از خطای نلسون سمدو بر روی هالند، داور باز هم به سود سیتی پنالتی گرفت و ستاره نروژی خط حمله با گل کردن این پنالتی موفق به ثبت هت‌تریک شد.

نیمه دوم با گل ولوز آغاز شد. در دقیقه ۵۳ سانتر بلگراد به روی دروازه را ادرسون به‌صورت ناقص دفع کرد اما در ادامه هوانگ به توپ رسید و دروازه را باز کرد.

ثانیه‌هایی بعد هالند به خوبی پاسخ این گل را داد. پاس بلند فودن از زمین خودی به ستاره نروژی رسید و او توانست پس از ورود به سمت راست محوطه جریمه، با یک ضربه فنی زیبا دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۰ هالند فرصت زدن گل پنجم را هم داشت. جایی که پاس گواردیول در محوطه جریمه به او رسید اما ضربه‌اش را دروازه‌بان دفع کرد.

در ادامه سیتی به حملاتش ادامه داد. در دقیقه ۷۰ شوت خطرناک سیلوا از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از این حمله سیتی به مدیریت بازی پرداخت و خبری از موقعیت دیگری نبود تا اینکه در دقیقه ۸۵ رودری با پاسی از پشت محوطه آلوارز را در سمت چپ به توپ رساند و مهاجم آرژانتینی به راحتی دروازه ولورهمپتون را باز کرد.

در دقایق پایانی همچنان سیتی صاحب توپ و میدان بود و موفق به خلق چند حمله ناقص هم شد اما گل دیگری به ثمر نرسید و بازی با نتیجه ۵-۱ خاتمه یافت.

سیتی با این پیروزی به امتیاز ۸۲ رسید و با یک بازی کمتر نسبت به آرسنال ۸۳ امتیازی، در جایگاه دوم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • خیرونا 4-2 بارسا: امضای ژاوی زیر حکم قهرمانی رئال
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • این الهلال برای سه گانه کمین کرده است!
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!