Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات سه گانه چهارمحال و بختیاری گفت:مسابقات دوگانه بانوان ایران با حضور 25 تیم از سراسر کشور در مجموعه ورزشی آزادی با حضور رئیس اتحادیه جهانی سه گانه خانم'ماریسول کاسادو ' برگزار شد.
حمید ملکپور در گفت و گو با ایرنا افزود: در این دوره از رقابت ها ملیکا نکویی موفق به کسب مقام نخست رده سنی نوجوانان شد و رزیتا بخشی مقام سوم انفرادی رده نوجوانان را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی، در این رقابتها مقام اول تیمی رده نوجوانان از سوی ملیکانکویی، رزیتا بخشی، آرزو عبدالهی و کیمیا سبزی پور را برای استان بدست آوردند.
رئیس هیات ورزش سه گانه اظهار کرد:کسب مقام سوم تیمی رده جوانان از سوی مریم هاشمی،ستاره سبزی پور و فاطمه شیخی برای چهارمحال و بختیاری بدست آمد.
ملکپور افزود: کسب مقام پنچم و ششم رده سنی امید توسط صدیقه صالحی، فاطمه سمعیان و کسب مقام سوم انفرادی از سوی زهرا میرزاخانی از دیگر عناوین این مسابقات بود که ورزشکاران زن استان بدست آوردند.
وی گفت: در این دوره از رقابت ها مریم صمیمی به عنوان مربی،فاطمه صادقی به عنوان سرپرست و سجاد کریمیان به عنوان تکنسین دوچرخه هدایت تیم چهارمحال و بختیاری را برعهده داشتند.
به گزارش ایرنا، رشته ورزشی سه گانه شامل دوچرخه سواری، دوومیدانی و شنا است که یک رشته المپیکی است و در ایران در بخش بانوان این رشته به صورت دوگانه برگزار می شود.
2097
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: حاج عبدالعلی ملکپور پدر شهید محمد ملکپور به لقا الله پیوست.

وی افزود: مراسم تشیع و خاکسپاری وی امروز شنبه ۸ اردیبهشت در آرامستان شهر نقنه برگزار شد.

بیشتر بخوانید

تشییع و خاکسپاری ۸ شهید گمنام در چهارمحال و بختیاری

گفتنی است: محمد ملکپور یکــم بهمن،۱۳۳۷ در شهرستان بروجن به دنیا آمد. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سال ۱۳۵۹ ازدواج و صاحب یک دختر شد. به عنوان پاســدار در جبهه حضور یافت و نهم شهریور،۱۳۶۰ با سمت مســئول آموزش در بستان بر اثر اصابت گلوله به ســر، شهید شد. مزار او در گلستان شهدای شهر نقنه زادگاهش قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری