Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سردار سید یوسف مولایی در حاشیه حضور در مناطق عملیاتی خوزستان در جمع زائران استان البرز در پادگان شهید کلهر اندیمشک اظهار داشت: هر ساله در حماسه بزرگ راهیان نور شاهد یک رویش جدید هستیم. این رویش جدید به برکت خون شهدا است زیرا خود شهیدان همه را به حضور در مناطق عملیاتی دعوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هر کدام از یادمان‌های شهدا حال و هوای خاص خود را دارد، عنوان کرد: راهیان نور چه از لحاظ کیفی و کمی رو به تعالی است که در این راستا تلاش دوستان زیادی مخلصانه تلاش می‌کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) با اشاره به یادمان‌های دفاع مقدس افزود: اینجا محل خلوص، عبادت، جهاد، شهادت و جایی هست برای همه کسانی که می‌خواهند از گذشته شهدا، جانبازان و ایثارگران خبری داشه باشند زیرا کاری که دیروز آن‌ها انجام دادند برای امروز ما می‌تواند الگوی خوبی باشد.

سردار مولایی با بیان اینکه دشمن همیشه از همین استواری ملت ایران در هراس بوده است اظهار کرد:ایران اسلامی در طول تاریخ عمر خود حتی لحظه ای از حمایت و همدلی مردم بی بهره نبوده است و همواره مردم ایران حامی انقلاب بوده‌اند و نسلهای آینده نیز به گذشتگان خود تاسی خواهند کرد.

مولایی تصریح کرد: آمار زائران راهیان نور هر سال افزایش می‌یابد که باید به خاطر استقبال مردم از این حرکت عظیم از خداوند متعال، حضرت سیدالشهدا(ع) و شهدای والامقام تشکر کرد.

وی با اشاره به «ما توانستیم» شعار سال راهیان نور گفت: برای اینکه اثبات کنیم ما توانستیم اول باید آن را باور کنیم و این فقط یک شعار نیست بلکه یک شعور است و باید معرفت به این موضوع پیدا کنیم.آمریکا خواست و نتوانست و ما خواستیم و توانستیم.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در انتقال این حرکت عظیم فرهنگی در کشور و دنیا افزود: رسانه‌ها باید پای این فرهنگ ایستادگی نمایند و فرهنگ ایثار و شهادت را به دنیا مخابره کنند.

مولایی در پایان با اشاره به حضور زائرین راهیان نور از30 کشور دنیا برای زیارت یادمان‌های عملیاتی هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این حضور فراملّی، نشانگر حقیقت جنگ و حق بودن دفاع مقدس ما است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۷۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارایه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارایه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمال غرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده گفت: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رؤیت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رییس جمهور به استان خوزستان گفت: سفرهای استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام می‌شود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

محمدی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمال غرب اشاره کرد.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارایه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

کد خبر 6086364 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • اردوی راهیان پیشرفت ویژه اساتید برگزار می شود
  • آیات و روایات، طبیعت را دارای شعور می‌دانند/ تاثیر تربت و آب زمزم بر گیاهان