Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساتین»
2024-04-26@19:04:36 GMT

علت خودکشی جوان اردبیلی چیست؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۸۰۷۶

علت خودکشی جوان اردبیلی چیست؟ +عکس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به خودکشی جوان ۱۹ ساله اردبیلی که بعد از انتشار پستی در فضای مجازی اقدام به خودکشی کرد، خبر داد که دلیل این خودکشی در دست بررسی است.

سید ناصر عتباتی گفت: جوانی ۱۹ساله به علت نامعلوم خود را از ساختمان نیمه کاره ۵ طبقه واقع در میدان شریعتی اردبیل به پایین انداخته و در اثر شدت ضربه در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل افزود: بنده شخصا در محل حضور پیدا کرده و صحنه را بررسی کردم؛ هیچ جنایتی در این موضوع مطرح نبود و علت و انگیزه این اقدام از طرف جوان ۱۹ ساله ٬ هنوز در دست بررسی است.

جسد فرد مذکور با دستور مقام قضایی جهت بررسی بیشتر به پزشکی قانونی برده شده و دلایل و انگیزه خودکشی در حال بررسی است.

منبع: ساتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل

ایسنا/اردبیل با حضور مسئولان استان و شهرستان نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل برگزار شد.

نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی اردبیل امروز، ۵ اردیبهشت با حضور سیدمحمد اعتماد اعجازی فرماندار اردبیل، رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، امیر رجبی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اصغر تقی‌زاده شکیبا مدیر دایره المعارف استان و جمعی از اساتید و فعالان حوزه معماری با سخنرانی مجتبی رضازاده اردبیلی در سالن شهدای هنرمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

جشن و سرور در اردبیل قدیم جایگاهی داشت

مجتبی رضازاده ضمن بیان خاطرات و تجارب خود از طراحی هویت شهر اردبیل اظهار کرد: جشن و سرور در اردبیل قدیم جایگاهی داشت و در کنار آن، برای آیین‌های عزاداری ماه محرم نیز مسیرهای شمع نشانی در ۶ محله شهر اردبیل معین کرده بودند.

وی افزود: بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی و جمعه مسجد اردبیل را از مکان‌های ارزشمند از حیث هویت تاریخی و معماری کهن شهر اردبیل اعلام کرد و گفت: معماری مجموعه جهانی شیخ صفی مطابق با مراتب و مراحل عرفانی طراحی شده و سردر عالی قاپو یکی از این نمادهای مهم بوده است.

باید روی علت عقب ماندگی تاریخی شهرستان و استان اردبیل مطالعات انجام شود

محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل هم در این نشست گفت: بعد از گذشت سه دهه از استان شدن و بعد از سپری شدن حدود یک قرن از شهرستان شدن اردبیل، متأسفانه مرکز این استان از نظر شاخص‌های توسعه رتبه‌های خوبی ندارد و باید روی علت عقب ماندگی تاریخی این شهرستان و استان مطالعاتی صورت گیرد.

آئین نقاره‌زنی در اردبیل احیاء می‌شود

رضوان باقلاچی مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هم بر تشکیل اتاق فکر با مشارکت فعالان معماری برای آبادانی اردبیل تاکید کرد و گفت: در راستای احیای سنت نقاره زنی مذهبی در اردبیل، گروهی از افراد مستعد را برای دریافت آموزش‌های لازم به مشهد فرستاده‌ایم.

دکتر رضازاده عمر خود را صرف اعتلای فرهنگ اردبیل کرده است

امیر رجبی نیز در این نشست گفت: ابن بزاز اردبیلی نخستین اردبیل پژوه بوده که درباره شرح احوال شیخ صفی الدین اردبیلی کتاب تألیف کرده و در دوره معاصر نیز استاد باباصفری در عرصه اردبیل‌شناسی تحقیق و مطالعات فراوان کرده است و دکتر رضازاده نیز عمر خود را صرف تاریخ و اعتلای فرهنگ و هویت اردبیل کرده است.

اصغر تقی زاده شکیبا هم ابراز امیدواری کرد این نشست، نقطه عطف و سرآغازی برای جنبش اردبیل پژوهی و احیای معماری و تاریخ و فرهنگ این خطه باشد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • تالار چینی‌خانه اردبیل اولین موزه کشور
  • نشست تخصصی تاریخ معماری و هویت فرهنگی استان اردبیل
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد