Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سی اِن اِن، روزنامه نیویورک تایمز روز پنج شنبه گزارش داد که «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده «مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا» تشکیلات شخصی و تجاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را جهت تسلیم مدارک به دادگاه فراخواند.

بازپرس ویژه پرونده «مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا» تشکیلات شخصی و تجاری رئیس جمهور آمریکا را برای تسلیم مدارک مرتبط با هرگونه رابطه تجاری با روسیه به دادگاه احضار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش سی اِن اِن، روزنامه نیویورک تایمز روز پنج شنبه گزارش داد که «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده «مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا» تشکیلات شخصی و تجاری «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا را جهت تسلیم مدارک به دادگاه فراخواند.

روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو فرد آگاه از این روند حقوقی، نوشت که برگه احضاریه «طی هفته‌های اخیر» به خوانده تحویل داده شد. این برگه احضاریه از تشکیلات تجاری و شخصی رئیس جمهور ترامپ می‌خواهد تا مدارک مرتبط با روسیه و سایر موضوعات تحت بررسی در این پرونده را به دادگاه تسلیم نماید.

این نخستین بار است که رابرت مولر خواهان دریافت مدارک مرتبط با تشکیلات و کسب و کار شخصی دونالد ترامپ شده است.

این در حالی است که ترامپ بار‌ها از روند تحقیقات مربوط به پرونده روسیه شکایت کرده و انجام هرگونه عمل خلاف و غیرقانونی را رد کرده است. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003KeJ

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۸۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل

اصغر جهانگیر سخنگوی قوه قضاییه در رابطه با پرونده زمین‌های ازگل و کاظم صدیقی گفت: پس از اظهارات حاج آقای صدیقی در خصوص باغ ازگل پرونده قضایی تشکیل شد و افرادی احضار شدند و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله از سازمان ثبت و شهرداری انجام شد و اظهارات سردفتری که انتقال زمین در دفتر او صورت گرفت اخذ شده و تحقیقات مقدماتی به عمل آمده ور در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ترامپ ۹ هزار دلار جریمه شد
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • روسیه: آمریکا در مورد اقدام دادگاه لاهه علیه اسرائیل ریا می‌کند
  • دادگاه نیویورک ترامپ را ۹۰۰۰ دلار جریمه کرد
  • قاضی آمریکایی ترامپ را برای توهین به دادگاه جریمه کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • واکنش روسیه به مخالفت واشنگتن با تحقیقات دادگاه لاهه در مورد اسرائیل
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل