Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، آیت‌‌الله سیداحمد علم‌الهدی امشب در همایش یاران انقلاب اسلامی در این شهرستان با بیان اینکه این همایش یک هم‌اندیشی برای یاران انقلاب است و کسانی که حضور پیدا کردند باید ماهیت انقلاب را بشناسند و کارنامه انقلاب برای آنها معلوم شود، اظهار کرد: باید موانع و مشکلات که در حفظ انقلاب وجود دارد ارزیابی شود، 22 بهمن نقطه عطف انقلاب بود اما انقلاب ما هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است و ما در بین راه انقلاب هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اعلام اینکه زمانی که به یک اهرم برای پیشبرد انقلاب دست پیدا کردیم نظامی را تشکیل دادیم که به عنوان پیشرفت‌دهنده انقلاب ما باشد،گفت: ماهیت مبارزه نه به معنای دشمن‌تراشی و اعلان جنگ از طرف ما بلکه به معنای مبارزه و جنگ از طرف دشمنان خدا و دفاع از طرف ما است که نقطه نهایی آن برچیده شدن نظام استکبار و حاکمیت تمام برنامه‌های آسمانی و اسلام است.

علم‌الهدی با اشاره به اینکه قدرت‌های شیطانی عالم با اسلام و حق می‌جنگند همانگونه که در طول تاریخ با پیامبران و اولیای خدا مبارزه می‌کردند، افزود: این به دلیل این است که دشمنان نمی‌توانستند با حق‌پرستی مردم بر آنها مسلط باشند.

وی با اعلام اینکه جنگ از باطل شروع می‌شود و حق در این مبارزه به عنوان یک مدافع حضور دارد، گفت: جنگ را ما آغاز نکرده‌ایم اما دشمنان می‌خواهند ما را برانداز اعلام کنند.

امام جمعه مشهد تاکید کرد: انقلاب ما به صورت یک جریان با ماهیت مبارزاتی درآمده و انقلابی که با جان مردم و خون شهدا به وجود آمده است با همین ماهیت ادامه خواهد داد.

وی ادامه داد: در داخل کشور جریان‌های سیاسی مختلفی وجود دارد، برخی از آغاز انقلاب به آن ایمان آورده‌اند بعد راه انقلاب را ادامه نداده‌اند و عده‌ای نیز از ابتدا قبول نکرده‌اند، کسانی که انقلاب را قبول ندارند کناره‌گیری کنند و انقلاب را به دست نیروهای انقلابی بدهند.

علم‌الهدی یادآور شد: شهید حججی در زمان جنگ و پیروزی انقلاب حضور نداشت و از نزدیک آن را حس و درک نکرده است اما برای دفاع از دین حماسه بزرگی آفرید، در جامعه همچنین رویشی داریم.

وی بیان کرد: شیاطین جهانی با دکورسازی، کلام سبز و آرایش‌شده دیگران را فریب می‌دهند و در جامعه ما کسانی که به آخرت ایمان ندارند کلام رنگارنگ آنها را می‌شنوند و قبول می‌کنند و امروز گرفتار این موضوع شده‌ایم.

امام جمعه مشهد ادامه داد: ما با دستان خالی در جنگ تحمیلی بر دشمن پیروز شدیم و امروز به جایی رسیده‌ایم که دشمنان از موشک‌های ما می‌هراسند و احساس خطر می‌کنند.

علم‌الهدی در پایان با بیان طرح این سوال که چرا نتوانیم مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کنیم، گفت: اگر به نسخه رهبری عمل کنیم می‌توانیم مشکلات اقتصادی را برطرف کنیم، اگر دنیا از ما هراس دارد به دلیل مدیریت صحیح مقام معظم رهبری است.

 

فارس

111

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۸۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد در دیدار فرمانده کل انتظامی کشور با نمایندگان مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، سران اقوام، عشایر، نخبگان و خانواده‌های معظم شهدای استان خوزستان اظهار کرد: چهار اولویت خداوند متعال در نظام اسلامی نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر برای نظام اسلامی صادر شده است.

وی افزود: در این دوره اخیر سردار رادان جزو اولین کسانی است که در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر است و افتخار داریم امروز میزبانش هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیان کرد: در بحث حجاب و برخورد با منکرات مجموعه انتظامی تنها نیست و همه دستگاه‌ها باید حضور فعال داشته باشند.

وی عنوان کرد: به سهم خودمان از این زحمات ارزشمند شما تقدیر و تشکر می‌کنیم چرا که جز اولین کسانی بودید که در خصوص حجاب با طرح و برنامه پا به میدان گذاشتید که آثار و برکات زیادی برای کشور داشت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: به رغم توطئه‌های و برنامه‌ریزی‌های دشمنان ان‌شاءالله اقدامات شما در طرح نور مستمر باشد و تلاش کنید که مردم در صحنه باشند.

وی افزود: تقاضای بنده این است که در حوزه حجاب در ادارات، فرودگاه‌ها و ترمینال‌ها اقدامات لازم نیز انجام شود.

نماینده مقام معظم رهبری در استان خوزستان گفت: با توجه به توطئه‌های دشمنان نیاز است که پلیس در اجرای این طرح، هوشمندانه و با ظرافت، اقدامات خود را انجام دهد.

کد خبر 6098783

دیگر خبرها

  • انتخابات در جمهوری اسلامی به‌معنی مبارزه با دیکتاتوری است
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • زوال اسرائیل در اندیشه امام و رهبر انقلاب
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم