Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@09:54:19 GMT

بوسه محیط بان بر گونه آهوی اسیر شده / عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۱۸۹۸۳

بوسه محیط بان بر گونه آهوی اسیر شده / عکس

رکنا: بوسه محیط بان مهدی جلالپور بر گونه آهوی اسیری که پس از نجات از دست یک متخلف در پارک ملی موته اصفهان رهاسازی شد.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۸۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ یک/ جدول اسیر تغییرات میانه جدولی‌ها

به گزارش ورزش سه، در هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایران، امروز سه دیدار برگزار شد که در حساس‌ترین دیدار این هفته، سایپا با نتیجه دو بر صفر مقابل آریو اسلامشهر متحمل شکست شد تا شاگردان مجتبی سرآسیایی حالا رتبه پنجم جدول را در خطر از دست رفتن ببینند.
در این دیدار محمد بختیاری و رضا حیدری موفق شدند برای تیم تحت هدایت بیاتلو دو بار در این دیدار گلزنی کنند تا بدین ترتیب بنفش پوشان لیگ یکی حالا با ۳۳ امتیاز در رده ششم جدول همسایه سایپا شوند.

همچنین در یکی از دیگر دیدارها شاهین بندرعامری میزبان داماش گیلان بود که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر تیم میزبان خاتمه پیدا کرد تا شاگردان کریمیان هم در این هفته از مسابقات بتوانند با این سه امتیاز سال ۱۴۰۲ را به پایان برسانند.

شاهین بندرعامری که فصل را در شرایط خوبی آغاز نکرده بود و از تیم‌های فانوس به دست لیگ یک به شمار می‌رفت شمار امتیازاتش را به  ۲۲ رساند تا با ایجاد حاشیه امنیت، از مدعیان سقوط به کلی فاصله بگیرد و به بقا امیدوار باشد اما داماش که در ۱۱ بازی قبلی تنها یک برد به دست آورده بود، کماکان با ۱۶ امتیاز در رده شانزدهم جدول ایستاده و خطر سقوط را احساس می‌کند.
در سومین دیدار امروز هم نفت و گاز گچساران و مس شهر بابک برابر یکدیگر صف آرایی کردند که که این دیدار هم با پیروزی نارنجی پوشان همراه شد تا نماینده شهر بابک هم روند شکست ناپذیری خودش در ۵ دیدار گذشته را حفظ کرده باشد.

شاگردان پیروز قربانی در گچساران حالا با ۳۲ امتیاز در رتبه هفتم جدول باقی ماندند و مس شهر بابک با احتساب ۳ امتیاز پیروزی در هفته بیست و چهارم، ۳۰ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت.
۶ دیدار دیگر هفته بیست و چهارم لیگ آزادگان فردا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ پیگیری می‌شود تا بدین ترتیب تیم‌ها، به استراحت نوروزی بروند.

دیگر خبرها

  • بازرسی از عملکرد صنف فروش پرندگان و ماهیان زینتی در گرمسار
  • حضور ناخواسته سمندر لرستانی بر سفره هفت سین
  • تشدید گشت های جلوگیری از خرید و فروش غیر مجاز آبزیان در پردیس
  • ماهی قرمز چه بلایی بر سر محیط‌زیست می‌آورد؟
  • همای سعادت چگونه به ایران رسید؟
  • «ماهی قرمز» خطر جدی برای محیط زیست
  • لیگ یک/ جدول اسیر تغییرات میانه جدولی‌ها
  • ممنوعیت فروش گونه‌های آبزی به جز ماهی قرمز در قرچک
  • شهادت اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • شهادت یک اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی