Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به ترانزیتی و شریانی بودن محورهای شمال کشور گفت: اتمام طرح‌های زیربنایی راهسازی در محور شمال تسریع شود. ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ استانها مازندران نظرات

عبدالله رضییان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قائم‌شهر با تاکید بر اهمیت اتمام طرح‌های زیربنایی راهسازی در محور شمال از پیگیری مجمع نمایندگان بر احداث شبکه‌های ریلی در سال جدید خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ترافیک در محور هراز و سوادکوه روان می‌شود، افزود: وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح دوه پروژه مهم راهسازی در محورهای هراز و سوادکوه صبح شنبه 26 اسفند از محور هراز وارد مازندران می‌شود.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به پیگیری‌های مستمر و مشترک مسئولان اجرایی و نمایندگان استان و توجه دولت و وزارت راه و شهرسازی بر شتاب بخشی در تکمیل طرح‌های مهم شبکه حمل و نقل، تصریح کرد: در سفر روز شنبه وزیر راه و شهرسازی، گلوگاه‌های ترافیکی محور سوادکوه در محدوده‌های سرخ کلا و شیرگاه افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: با این اقدام جهادی ترافیک بی‌سابقه در این محور مهم ارتباطی کشور روان شده که موجب رفاه و آسایش مسافران خواهد شد.

رضیان از افتتاح و بهره برداری هشت کیلومتر از محور هراز در منطقه پل لهاش و کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی سه پل بزرگ در این محور استراتژیک خبر داد و افزود: در این سفر عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان هزار سنگر شهرستان آمل با حضور وزیر راه و شهرسازی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز

مرکز مدیریت راه‌های کشور در آخرین بروزرسانی مربوط به وضعیت جوی ترافیکی در صبح روز جمعه دهم فروردین، محور‌های شمالی ایران ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا دزدبند و مسیر (رفت و برگشت) محدوده سیاه بیشه و در محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده سه راهی چلاو را گزارش کرد.

در محور‌های فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه رشت - قزوین مسیر (رفت و برگشت) تردد روان است. محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

در سایر محور‌ها آخرین وضعیت جوی ترافیکی، تردد روان گزارش شده است.

آخرین وضعیت جوی راه‌های کشور نیز حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های کرمان و خراسان جنوبی است.

منبع: ایرنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای چالوس و هراز
  • ترافیک سنگین در محور‌های چالوس و هراز
  • تردد در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر عادی است/ ترافیک سنگین در کندوان
  • هراز یکطرفه شد
  • ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال هراز
  • تردد در جاده چالوس یکطرفه شد
  • ترافیک در هراز و کندوان سنگین است
  • رفع خطر از ۵۲۵ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کشور
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • اهالی ۷۰ روستای چالوس درگیر یکطرفه شدن کندوان هستند