Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، ایمان رئیسی نسب مهاجم تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص بازی با خونه به خونه گفت: بازی خیلی سختی بود. خونه به خونه از انگیزه بالایی برخوردار بود و باتوجه به اینکه در خانه بازی می‌کرد، برای کسب 3 امتیاز وارد زمین شده بود اما ما نیز دست و پا بسته بازی نکردیم و باتوجه به برنامه‌هایی که داشتیم، خوب بازی کردیم و به هدفمان که کسب امتیاز بود رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درخصوص توپی که به تیرک خونه به خونه زد گفت: حیف شد که آن توپ من گل نشد. طی یک حرکت تمرین شده در موقعیت شوت زنی قرار گرفتم و تمرکز خیلی خوبی هم داشتم اما کمی بدشانس بودم و ضربه‌ام به کنج دروازه خونه به خونه اثابت کرد و اگر گل می‌شد، قطعا یکی از زیباترین گل‌های سال لیگ یک می‌توانست لقب بگیرد.

رئیسی نسب درخصوص بازی در بابل گفت: به نظرم زمین بازی کمی ناهموار بود و دو تیم نتوانستند روی زمین بازی خوبی انجام دهند و اکثر دقایق بازی روی هوا بود اما جووی که هواداران خونه به خونه در این بازی فراهم کردند در حد لیگ برتر بود. جو مثبت و قابل احترامی را برای ما فراهم کرده بودند که جا دارد از آنها تشکر کنم و ای کاش در تمام نقاط کشور، اینچنین باشد و سایر هواداران از مردم بابل الگو بگیرند.

مهاجم آلومینیوم اراک در خاتمه درخصوص بازی با شهرداری تبریز عنوان کرد: این بازی یک بازی 6 امتیازی است. بازی سخت و در عین حال حساسی در پیش داریم که یار دوازهم ما در این بازی، نقش مهمی را می‌تواند برایمان ایفا کند. از لحاظ روحی و روانی کاملا آماده آن بازی هستیم و قطعا باحضور حداکثری هوادارانمان می‌توانیم شهرداری را شکست دهیم و بقاء آلومینیوم در لیگ یک را مُهر کنیم.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۱۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، نبرد پرسپولیس و سپاهان به ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران معروف شده. از همین جهت آمار و ارقام مربوط به این بازی هم به‌طور خاص‌تری زیر ذره‌بین رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال

هم‌اکنون یکی از سوژه‌های داغ بازی امروز این است که پرسپولیس در ۵فصل گذشته در تهران موفق به شکست سپاهان نشده است.

آخرین‌بار سرخپوشان در لیگ هفدهم با ۲گل علی علیپور و شجاع خلیل‌زاده توانستند سپاهان را در ورزشگاه آزادی ببرند.

جالب است بدانید سپاهان هم تا پیش از بازی رفت امسال، ۷فصل بود که نمی‌توانست پرسپولیس را در خانه ببرد. آنها بعد از برتری ۴-۲ لیگ پانزدهم، دیگر موفق نشده بودند در خانه مقابل قرمزها به برتری برسند که این طلسم در بازی رفت با گل رضا اسدی شکست. آیا امروز طلسم پرسپولیس هم می‌شکند؟

منبع: روزنامه همشهری

انتهای پیام/

کد خبر: 1229115 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • طلسم پرسپولیس برابر سپاهان شکسته می‌شود؟
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • آنچلوتی: خوب نبودیم، از مساوی راضی‌ام
  • تارتار: مساوی دیگر به درد ما نمی‌خورد
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • سرمربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • اردیبهشت؛ماه جذاب استقلال - تراکتور/این بازی مساوی نمی‌شود!