Web Analytics Made Easy - Statcounter

شمیرانات- شهردار منطقه یک تهران گفت: شبکه حمل و نقل عمومی شمال تهران برای خدمات رسانی مناسب به مسافرین نوروزی در آمادگی کامل قرار دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب اله تاجیک اسماعیلی صبح جمعه در جمع تعدادی از خبرنگاران با بیان این خبر طرح استقبال از بهار را اقدامی اساسی از سوی همه معاونت و اداره های شهرداری این منطقه دانست و اظهار داشت: در زمان اجرای این طرح کلیه معاونت ها، ادارات و نواحی موظف هستند نسبت به تقویت اکیپ های اجرایی خود اقدام نمایند تا با سرعت ، دقت و صحت بیشتر معابر و فضاهای شهری منطقه پاکسازی و رضایت شهروندان حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: طرح استقبال از بهار از  ۱۲ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ماه با همه توان نیروها اجرا می شود که  توجه به مراکز گردشگری و بهسازی اماکن زیارتی، فرهنگی و... مانند امام زاده ها، کتابخانه ها و ... از جمله اموری است که در این ایام مورد توجه خاص قرار خواهد گرفت.

تاجیک اسماعیلی به تشریح طرح و عملکرد هر یک از ادارات خدمات رسان  منطقه پرداخت و افزود : در بخش خدمات شهری نظافت معابر، فضاهای سبز، شستشوی مخازن زباله، المانهای شهری، تعویض پرچم های بزرگراهی و ۵۵ متری سطح منطقه، سفره هفت سین و المان های نوروزی، تفکیک پسماند، مبارزه با جانوران موذی و ... انجام می شود.

شهردار منطقه یک تهران خاطرنشان ساخت: در حوزه ترافیک و عمران منطقه یک نیز توجه ویژه به شبکه حمل و نقل عمومی و ایمن سازی تردد وسایل نقلیه عبوری و خدمات رسانی مناسب به مسافرین و همچنین بهسازی ، مرمت و لکه گیری آسفالت معابر، ساماندهی حریم کارگاهی و رفع خطر اجرا می شود.

وی گفت: شهروندان می توانند در زمان اجرای طرح استقبال از بهار ، مشکلات شهری را به سامانه  ۱۳۷ اعلام کنند تا در مدت اجرای طرح در ناحیه محل سکونتشان، نسبت به بررسی و رفع آن اقدام شود. 

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر

شهرداری منطقه ۷ درباره قطع برخی از درختان ضلع غربی باغ‌موزه قصر کنار دیوار نیروی انتظامی توضیحاتی ارائه کرد.   به گزارش شهر، این روابط عمومی طی اطلاعیه اظهار کرده است:   ضمن تشکر از حساسیت شهروندان نسبت به حفظ و نگهداشت فضای شهر که همواره مورد تاکید مدیریت شهری بوده به اطلاع می‌رساند که ۱۳ اصله درخت طبق نظر پزشک گیاه، مبتلا به آفت پوست خوار و چوب خوار شده بود و ضرورت قطع این درختان توسط پزشک گیاه به اداره فضای سبز اعلام شد. سپس این موضوع با ارائه مستندات پزشکی در کمیسیون ماده ۷ طرح و اعلام شد که برای حفظ سایر درختان آن محوطه و نیز حفظ جان عابران و شهروندانی که در این محوطه تردد می‌کنند، قطع این درختان اجتناب ناپذیر است و کمیسیون بر اساس مستندات پزشک گیاه و نیز سایر کارشناسان، رای به قطع این درختان داد.   در نتیجه بر خلاف فضاسازی رسانه‌ای که قطع این درختان را در جهت بی‌توجهی به نگهداشت فضای سبز توسط شهرداری تلقی می‌کرد، واقعیت این است که برای حفظ فضا‌های سبز شهری و طبق قوانین موجود و با نظر کارشناسان معتبر این اتفاق موجود است و در صورت لزوم تمامی اسناد و مدارک به انتشار در خواهد آمد.   از سوی دیگر با توجه به این که آفت چوب خوار تنه درخت را به تدریج از داخل پوک می‌کند در فصولی که در شهرمان باد و طوفان وجود دارد، شکستن و افتادن این درختان به جان و مال شهروندان آسیب می‌زند.   در پایان اعلام می‌کند که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی تمامی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه هستیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نیروگاه‌های حرارتی با آمادگی ۱۰۰ درصدی به استقبال تابستان می‌روند
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • آغاز طرح انسداد مرز‌های شرقی کشور
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌‌های پایتخت
  • توضیحات شهرداری منطقه ۷ تهران درباره قطع درختان کنار باغ موزه قصر
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت
  • اجرای طرح افزایش خدمات و ایمن‌سازی بزرگراه‌های پایتخت 
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • اجرای ۳۱ پروژه با مشارکت سرمایه‌گذاران/ پیشرفت ۵۵ درصدی پروژه مشارکتی میخک