Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   محمد یوسفی  افزود: آیین های ملی مانند چهارشنبه سوری فارغ از هر سلیقه و نگاه، ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد.
وی یادآور شد: سور همان جشن و شادی است که در شب چهارشنبه آخر سال برگزار می شود و به تعبیری با این جشن به استقبال بهار و جشن های سال نو می رویم.
مدیر مسئول روزنامه «جمهور» تصریح کرد: متاسفانه طی سال های اخیر و با ورود وسایل آتش بازی و انفجار ترقه، هیچ آثار و نشانه ای از این جشن ملی نمی توان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در حال حاضر، کارکرد این جشن ها تغییر کرده و از ماهیت متعالی آنها دور شده ایم و برگزاری جشن چهارشنبه سوری منجر به تلفات جانی می شود.
این فعال رسانه به رفتار هیجانی جوانان و نوجوانان در شب چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: بطور قطع برخوردهای چکشی و بازدارنده با این رفتارها نه تنها کاهش دهنده اتفاقات بد نیست بلکه به سبب افزایش هیجان ناشی از این محدودیت، طبیعتاً آثار مخرب و زیانبار بیشتری نیز در بر خواهد داشت.
یوسفی ادامه داد: مسئولیت روشنگری را خانواده ها در این زمینه بر عهده دارند و نیز رسانه ها می تواند با اطلاع رسانی آموزنده، و تبیین کارکرد آیین های ملی و سنتی در کاهش آسیب ها نقش اثرگذاری ایفا کند.
رئیس هیات مدیره انجمن مدیران رسانه اظهار داشت: جشن چهارشنبه سوری نیاز به مدیریت دارد و مسئولان باید با افزایش سهم مشارکت خود در جشن چهارشنبه سوری، به تقویت روحیه شادی و نشاط در جامعه کمک کند.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول

با مطالعه جدول زیر اطلاعات کاملی درباره قیمت روز خودروهای شاهین به دست خواهید آورد.

به گزارش مشرق، در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۱۴ هزار کیلومتر امروز هفدهم اردیبهشت ۷۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد دو هزار و ۷۰۰ کیلومتر ۸۴۰ میلیون تومان اعلام شده است.

برند مدل کارکرد قیمت (تومان)
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۴,۰۰۰ ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۱۵,۰۰۰ ۶۹۲,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۴۹,۰۰۰ ۶۴۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۳۴,۶۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۳ صفر ۸۶۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ صفر ۸۶۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G اتومات ۱۴۰۲ ۲,۷۰۰ ۸۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۵,۰۰۰ ۶۸۸,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۱۸,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • نشست تخصصی قرآن پژوهی برگزار می‌شود/ بازخوانی مصحف شریف کوفی
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • قیمت شاهین دنده ای و اتومات +جدول
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • آیین‌نامه ممنوعیت سگ‌گردانی در پارک‌ها اجرایی شود
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • برگزاری آیین پایانی ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری رضوی در استان بوشهر