Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد ۸۱ بسته غذایی توسط موسسه خیریه امام رضا (ع) روستای سالیکنده بین خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ در آستانه سال جدید در اقدامی خداپسندانه تعداد 81 بسته غذایی شامل اقلام غذایی به همت موسسه خیریه امام رضا (ع) روستای سالیکنده شهرستان کردکوی بین نیازمندان تحت پوشش توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گقتنی است؛ موسسه خیریه امام رضا (ع) روستای سالیکنده شهرستان کردکوی از بدو تشکیل تاکنون موفق شده با اتکا به خداوند متعال گامهای موثری را در جهت کم رنگ کردن جلوه های فقر از بین خانواده های نیازمند بردارد.

موسسه خیریه امام رضا (ع) در سال 92 با مدیریت خانم ناهید پارسایی فعالیت خود را در زمینه اقدامات خیرخواهانه در روستای سالیکنده شهرستان کردکوی آغاز بکار کرد.

این موسسه افراد تحت پوششی از روستای سالیکنده، محله ولاغوز و شهر کردکوی دارد که تا به امروز 122 نفر تحت پوشش این موسسه می باشند.

در خاتمه از افراد متمول و نوعدوست شهرستان کردکوی درخواست می کنیم به منظور فراهم شدن امکانات تغذیه ای برای نیازمندان در ایام عید نوروز مشارکت و همکاری بیشتری با سازمان های خیریه داشته باشند.

تصاویری از این اقدام خداپسندانه:

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد

امام جمعه شهرستان خوی گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان خوی ضمن تبریک روز نهم اردیبهشت روز شوراها به اعضا شوراهای اسلامی اظهار کرد: گره‌گشایی از مشکلات مردم و نیازهای اساسی در مصوبات و مقررات باید در دستور کار اعضای شورا باشد.

وی با بیان اینکه مردم این افراد را به‌عنوان مشاور امین انتخاب می‌کنند تا در روستاها و شهرها بتوانند نیازمندی‌های اساسی مردم را مد نظر قرار دهند و نباید نیازها و موارد غیر ضروری جای خود را به نیازهای ضروری بدهد، افزود: اعضای شوراها باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که بتوانند از مشکلات اولویت دار مردم مثل ترافیک گره‌گشایی کنند.

امام جمعه شهرستان خوی با بیان اینکه مردم را باید ولی نعمت بدانیم، تصریح کرد: امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین مردی که انقلاب ما مرهون وجودش است می‌فرمایند به من اگر خادم بگویید خوشحال‌تر از این هستم که به من رهبر بگویید، ما مردم را ولی نعمتمان بدانیم. خانواده‌های مکرم شهدا ولی نعمت ما هستند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با تاکید بر اینکه تکریم و حفظ کرامت انسانی در مجموعه شورا و شهرداری و ادارات شهرستان توصیه بنده است، گفت: اجتناب از نزاع‌های سیاسی و تنش‌زا و به کار گرفتن تمام تلاش و توان در راستای خدمت بی منت به مردم، حفظ روحیه امید و نشاط اجتماعی در میان مردم با رعایت اصل عدالت و توزیع عادلانه امکانات از جمله مواردی است که اعضا شوراها باید به آن توجه کنند.

وی با اشاره به عملکرد مدیریت شهری خوی یادآور شد: در عرصه‌های فرهنگی کارهای بسیار خوبی انجام می‌شود، در راستای گسترش فضای سبز و پارک‌ها و تنظیم خیابان‌ها و معابر و کمربندی‌ها کارهای فاخری انجام شده است اما در برخی از مناطق شهر نیاز مبرم به نهال کاری، ایجاد پارک و مراکز تفریحی، مراکز ورزش عمومی، پارک محله، گسترش فضای ورزشی (به ویژه فضای ورزشی ویژه بانوان) وجود دارد.

امام جمعه شهرستان خوی همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق عنوان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب موضوع اصلی در قضایای اخیر اثبات ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و شکست هیمنه دشمن بوده و تعداد موشک و یا اصابت به هدف اهمیتی پایین‌تر دارد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی اظهار کرد: مسئله قدرت، جسارت و شهامتی است که در دل ملت‌ها جوانه زد، مسئله شکست هیمنه اسرائیل جنایت کار است. مسئله تشجیع و قوت قلب مسلمانانی است که اسیر حکام بی‌لیاقت و دنیازده هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز کارگر افزود: حمایت از کارگر به این معنی است که ما جنس ایرانی و داخلی را خریداری بکنیم تا ثروت ملی افزایش پیدا بکند.

امام جمعه شهرستان خوی گفت: تضمین امنیت شغلی، مسئله بیمه‌ها و اجرا نشدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی، ایمنی نیروی کار و ارتقای مهارت‌های شغلی چهار مسئله مهم کارگران است که باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی همچنین با اشاره به در پیش رو بودن روز معلم تصریح کرد: در عظمت معلم همین بس که همه ما وقتی به دنیا آمدیم هیچ چیزی بلد نبودیم معلم به ما یاد داد تا قرآن و مفاتیح و کتاب‌ها را بتوانیم بخوانیم، این معلم در دل انسان یک چراغی را روشن کرد و انسان را از جهل به دانایی رساند.

کد خبر 748073

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب