Web Analytics Made Easy - Statcounter

خسرو شهراز بازیگر قدیمی تئاتر ایران با گلایه از شرایط نامناسب تئاتر در سال های اخیر عنوان کرد این روزها حضور در حوزه تئاتر برایش لذت بخش و راضی کننده نیست.

خسرو شهراز بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره فعالیت هایش در حوزه تئاتر به خبرنگار مهر گفت: در سال ۹۶ در سه اثر نمایشی «به مناسبت ورود اشکان» به کارگردانی رضا دادویی، «یک زندگی بهتر» شهاب حسین پور و «بازی بی پایان» اردلان شجاع کاوه به عنوان بازیگر حضور داشتم که در مجموع از فعالیت هایم در این حوزه راضی ام اما در سال جدید بیشتر وقتم صرف بازی در آثار تصویری خواهد شد و شاید فرصت نکنم به تئاتر بپردازم چون باید تمرکز زیادی روی نقش هایی که بر عهده دارم، داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل دوری ام از تئاتر این است که تئاتر دیگر برایم جذابیت گذشته را ندارد و راضی ام نمی کند. متاسفانه این روزها حضور در تئاتر آنقدر حاشیه دارد که من از بودن در این فضا دیگر لذت نمی برم. بیشتر از اینکه به اصل تئاتر بها داده شود این حاشیه ها هستند که ارزش پیدا کرده اند و همین مساله باعث دور شدن افرادی مثل من از این فضا خواهد شد.

بازیگر فیلم «ماهی و گربه» یادآور شد: من عاشق تئاتر هستم و همیشه تسلیم این هنر می شوم اما زمانی که لذتی در کار نباشد از حضور در این آشفته بازار زجر می کشم. این روزها یا نمایش های خوب و تاثیرگذار کمتر اجرا می شود یا به من پیشنهاد نمی شود در حالی که اگر پیشنهاد جذابی دریافت کنم که راضی ام کند و به سلیقه من نزدیک باشد، حتما قبول می کنم.

شهراز متذکر شد: خوشبختانه من نیاز مالی ندارم اما این به معنای مجانی کار کردنم نیست و متاسفانه در این آشفته بازار، دلالانی ورود پیدا کرده اند که خودشان را صاحب تئاتر می دانند و از این راه کاسبی می کنند.

وی در پایان درباره فعالیت هایش در دیگر حوزه ها بیان کرد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال «آنام» به کارگردانی جواد افشار هستم که تصویربرداری قسمت های پایانی آن هنوز ادامه داد. بعد از تعطیلات نوروز نیز مشغول بازی در «ستایش ۳» به کارگردانی سعید سلطانی خواهم شد که تا مهرماه سال آینده درگیر آن خواهم بود. همچنین مشغول بازی در چند پروژه سینمایی نیز هستم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «بیرون پشت در» به نویسندگی محمد ‌رحمانیان‌ثابت و کارگردانی پرهام خاکزاد با تهیه‌کنندگی سجاد افشاریان، روزهای پایانی اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مجموعه تئاتر شهر روی صحنه خواهد رفت.

این نمایش در بخش دانشجویی چهل‌ و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر حضور داشت و جایزه ویژه هیات داوران و تندیس بازیگری مرد را دریافت کرد.

«بیرون پشت در» در اولین جشنواره تئاتر «هم‌آغاز» به‌ عنوان بهترین اثر از نگاه مردم و مخاطبان معرفی شد.

خاکزاد پیش از این در نمایش‌های «بک تو بلک»، «تنهایی و تن‌هایی وطن‌هایی»، «هر کسی یا روز میمیرد یا شب، من شبانه روز»، «خواب‌کشی»، «مختلفیم» و… نیز حضور داشته است.

اطلاعات بیشتر و بلیت‌فروشی نمایش «بیرون پشت در» به‌زودی اعلام می‌شود.

عکس از امیرحسین میرزائی است.

کد خبر 6089905 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ادین ترزیچ: نه تنها نتیجه، بلکه باید از سبک بازی‌مان نیز ناراضی باشیم
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • برای کار التماس نمی‌‌کنم
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود