Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-08@13:54:31 GMT

آغاز چاپ کتب درسی پایه دوازدهم از فروردین ۹۷

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۰۴۱۴

آغاز چاپ کتب درسی پایه دوازدهم از فروردین ۹۷

به گزارش ایسکانیوز ؛ سید حسین طلایی زواره ، با بیان اینکه چاپ و نشر کتب درسی تا پایه یازدهم انجام شده است گفت: مراحل نهایی چاپ سپاری تا کتب پایه یازدهم انجام و روند آماده سازی آنها تکمیل شده است.

وی افزود: بعد از عید تمام هم و غم ما این است که تولید و چاپ کتب یازدهم و دوازدهم را انجام دهیم.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه البته بخشی از کتب یازدهم تولید شده است اظهار کرد: مولفین روی برخی موارد کتب پایه یازدهم اصلاحاتی انجام داده‌اند که چاپ این بخش از کتب را از ابتدای سال جدید و بعد از تعطیلات عید نوروز شروع می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طلایی زواره افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به روال سال‌های اخیر، تمام کتب درسی را تا اول مهرماه ۱۳۹۷ در مدارس کل کشور توزیع می‌کنیم.

وی با بیان اینکه کتب پایه دوازدهم جدیدالتالیف هستند و سال آینده پایه دوازدهم در ساختار جدید نظام آموزشی مستقر می‌شود گفت: تدوین کتب جدید مراحل نهایی را طی می‌کند و چاپ آنها نیز بعد از نوروز ۹۷ آغاز خواهد شد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره تیراژ کتب درسی سال آینده نیز اظهار کرد: منتظریم سامانه سناد را باز کنند تا آمار را پیش بینی و به تناسب عناوین کتب درسی، شمارگان را مشخص و بعد از عید اعلام کنیم.

ایسنا

706

معاون توسعه منابع و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی سید حسین طلایی زواره کتب درسی نوروز ۹۷

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد

محمدحسین حسین‌زاده بحرینی: ربح مرکب، به صورت قانونی ممنوع شد. ۴۰درصد مردم مستاجرند و آرامش ندارند. تاسیس بانک توسعه ایران را تصویب کردیم.

دریافت 23 MB دریافت 15 MB دریافت 10 MB دریافت 10 MB دریافت 19 MB دریافت 17 MB دریافت 29 MB دریافت 12 MB

دیگر خبرها

  • آغاز هفتمین دوره آموزشی توانمندسازی فعالان صنعت گردشگری
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش
  • قیمت خرید کتاب‌های درسی اعلام شد+ تقویم زمانی سفارش کتاب‌های درسی
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • مسعود پزشکیان رکورددار شد /۹ نماینده پرسابقه مجلس دوازدهم را بشناسید +جدول
  • آغاز ثبت نام کلاس اولی ها از فردا
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از فردا/ اعلام سن ثبت‌نام
  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • لزوم ثبت سفارش کتاب‌های درسی در سریع‌ترین زمان ممکن
  • شغلی که مسیرش با کوله‌بار عشق طی می‌شود