Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@02:52:26 GMT

واکنش آشنا به اظهارات ضدایرانی ولیعهد سعودی

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۰۴۶۵

واکنش آشنا به اظهارات ضدایرانی ولیعهد سعودی

به گزارش ایسکانیوز، حسام الدین آشنا پنجشنبه شب در کانال تلگرامی خود در واکنش به اظهارات سخیف ولیعهد عربستان سعودی درباره ایران نوشت: ولیعهد اشتباه می کند؛ مشکل او نه جوانی است نه ایران؛ مشکل او عدم اعتماد به نفس و عدم التزام به سند 2030 است.او باید بداند که نمی تواند هم اتمی بشود، هم یمن را بمباران کند و هم شبکه های تروریسم تکفیری را تأمین مالی کند و هم 700 میلیارد سلاح بخرد ولی در عین حال 'اقتصاد منهای نفت' هم داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران خود را ملزم به 'دفاع از کعبه در مقابل پیشروی خزنده صهیونیسم' می داند و این عربستان است که باید موضع خود در مقابل اسرائیل را روشن کند. در دیدگاه بسیاری از مسلمانان کسانی که نتانیاهو آن ها را 'متحدان اسرائیل در مقابل ایران' می خواند صلاحیت دفاع از قدس و کعبه را ندارند.

ولیعهد و وزیر خارجه سعودی از سرناشیگری به زبان عاریتی سخن می گویند چرا که بارها برساخته های نتانیاهو را بدون هیچ نوآوری بکار گرفته اند. آنها این روزها برجام را به مثابه 'تکرار فاجعه فرستادن یهودی ها به اتاق گازهای هیتلری' معرفی می کنند اما همه می دانند که کلمه به کلمه شبیه سازی هیتلری از آن نتانیاهو است، جهان عرب هنوز فراموش نکرده اند که اسرائیل و مشخصا بن گورین و خاخام های صهیونیست جنگ شش روزه را به مثابه 'پیروزی بر ظلمت نازیستی' بازنمایی کرده اند.

شبیه سازی نازیستی سلمان بوی دهان کسانی را می دهد که برای نخستین بار این کلمات را تلفظ کردند، بوی دهان صهیونیست های کودک کش و جانی!
ایران می گوید بیایید به زبان دیگری با هم سخن بگوییم نه به زبان عاریت گرفته شده از اسرائیل.

منبع: ایرنا

302

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: تابناک

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ آغاز عملیات رژیم صهیونیستی در رفح
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • تحلیل رسانه عبری زبان: حماس بازی نتانیاهو را خراب کرد
  • روسیه در واکنش به تهدید انگلیس، حمله به تاسیسات این کشور را حق خود دانست
  • آیا عادی سازی روابط ریاض و تل آویو قریب الوقوع است؟
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • ارزیابی رسانه‌های عبری از وضعیت بد نتانیاهو/ خواب از چشم بی بی گرفته شده!
  • (ویدیو) دفاع تمام قدرت روس‌ها از تحویل سوخو ۳۵‌ها به ایران در تلویزیون سعودی
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • نتانیاهو: پیش‌شرط‌های حماس به معنای تسلیم شدن مقابل ایران است