Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید ضیاءالدین حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه در آیین افتتاح ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان طالقان، اظهارکرد: مهم‌ترین ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دفاع از نظام و ایجاد امنیت در کشور است، اما در کنار این ماموریت مهم خود، موضوع محرومیت‌زدایی، مردم‌یاری و مردم‌دوستی در همه نقاط کشور به خصوص در استان‌های مرزی و محروم و مناطق صعب‌العبور را در کنار دولت انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: سپاه اگر به دنبال ایجاد امنیت پایدار است، باید متوجه مشکلات مردم هم باشد و اقداماتی از جمله احداث مساجد، خانه‌های عالم و آبرسانی با هدف محرومیت‌زدایی و مردم‌نوازی صورت می گیرد.
سردار حزنی گفت: اولویت سپاه پاسداران در محرومیت‌زدایی در مناطق شمال غرب، جنوب شرق، مناطق مرزی و حساس است و سپاه نقطه به نقطه در حال فعالیت است تا بتواند چهره فقر و محرومیت را از کشور بزداید.
وی با اشاره به اقدامات سپاه در مقابله با ریزگردها در استان خوزستان خاطرنشان کرد: هم اکنون در حال فعالیت‌هایی در اهواز و حاشیه این شهر با این هدف هستیم، بدهکاری ما به این استان زیاد است و اگر سال‌های سال نیز کار کنیم باز هم مدیون خوزستان هستیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت

    به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته  در نخستین سالگرد شهادت شهید غیرت، حمیدرضا الداغی، با حضور در منزل این شهر بزرگوار در سبزوار با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.    سردار علی فدوی،  گفت: شهید الداغی نماد غیرت، جوانمردی و شجاعت و متعلق به تمام مردم ایران است، مرد غیرتمندی بود که بر اساس تکلیف از ناموس این کشور دفاع کرد و جان خود را در این راه داد.   وی افزود: این حرکت وی نه تنها در سبزوار، بلکه در کل کشور و از ابعادی در کل دنیا، جلوه ویژه‌ای پیدا کرده است.    سردار علی فدوی، گفت: این افتخار و سربلندی برای مردم ما است که در بزنگاه‌ها بصیرت وافری دارند و تکلیفشان را به خوبی و درستی انجام می‌دهند.   شهید الداغی اردیبهشت سال گذشته هنگامی که ۲ شرور در یکی از خیابان‌های سبزوار برای ۲ دختر جوان ایجاد مزاحمت کردند و قصد داشتند یکی از آنها را با خود ببرند،  در درگیری با آن افراد شرور، از ناحیه سینه و پشت مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت و به شهادت رسید.   این حرکت غیرتمندانه مورد تحسین مردم قدرشناس ایران قرار و به پاس این حرکت انسانی، وی شهید غیرت لقب گرفت.   سبزوار، واقع در ۲۳۰ کیلومتری مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • تجلیل جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از شهید غیرت
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • آبرسانی روستاهای لرستان با اختصاص اعتبار ۴۰۰میلیاردتومان طی امسال