Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@08:11:53 GMT

درمان چاقی شکمی با این راهکار‌های ساده

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۰۷۰۵

روح‌الله شعرا متخصص طب سنتی درباره چاقی موضعی شکم اظهار کرد: چاقی موضعی شکم معمولاً ناشی از پرخوری نیست و کم‌خوری هم درمان آن نیست؛ علت آن معمولاً سردی گوارش است.به گزارش بلاغ، یک متخصص طب سنتی درباره چاقی موضعی شکم اظهار کرد: چاقی موضعی شکم معمولاً ناشی از پرخوری نیست و کم‌خوری هم درمان آن نیست؛ علت آن معمولاً سردی گوارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روح‌الله شعرا متخصص طب سنتی درباره چاقی موضعی شکم اظهار کرد: چاقی موضعی شکم معمولاً ناشی از پرخوری نیست و کم‌خوری هم درمان آن نیست؛ علت آن معمولاً سردی گوارش است.

وی افزود: غذا‌هایی که خوب پخته نشده مثل نان ساندویچی، بیسکویت، کیک، چیپس صنعتی، ماکارونی، لازانیا، سالاد الویه و غذا‌های غلیظ و سردمزاج، مثل پنیر، ماست، ماهی، قارچ در بروز چاق موضعی مؤثر است که باید از مصرف آن‌ها اجتناب کرد.

این متخصص طب سنتی تصریح کرد: میوه‌های سرد مثل خیار، هلو، آلو، پرتقال و... (البته آب این میوه‌ها بین وعده‌های غذایی بلامانع است)، همچنین نوشیدن آب یا دوغ، دلستر و ... با غذا و مصرف برنج در وعده نهار نیز موجب بروز چاقی شکمی می‌شود.

شعرا خاطرنشان کرد: معمولاً پوشیدن دائم شکمبند پشمی یا حوله‌ای مهمترین روش درمانی است و مصرف دارو‌هایی مثل زیره، زنیان و رازیانه به‌صورت نکوبیده یا نیمکوب با کمی نبات کوبیده برای از بین بردن این نوع چاقی‌ها بسیار مؤثر است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۰۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی

ایسنا/آذربایجان شرقی مشاور رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از صرفه‌جویی سه میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمند سازی آرد و نان در استان خبر داد.

وحید کاظم زاده در مراسم جشن پخت نان و غذاهای سنتی شهرستان اهر گفت: با اجرای طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان توانستیم جلوی افزایش توزیع آرد خارج از شبکه و هدر رفت آرد یارانه‌ای را بگیریم و طبق اعلام مسئولین وزارت اقتصاد با اجرای این طرح در سال نخست مصرف آرد، کاهش نزدیک ۱.۵ میلیون تنی معادل صرفه جویی ۲۷ هزار میلیارد تومان در هزینه‌های ملی را شاهد بودیم. 

وی ادامه داد: در اجرای طرح هوشمندسازی آرد و نان در طی ۲ سال گذشته ۳ میلیون تن به ارزش ۵۴ هزار میلیارد تومان و معادل مصرف ۴۰ میلیون نفر در حوزه عرضه نان صرفه جویی انجام شد و امیدواریم همچنان این روند صرفه جویی در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به لزوم تولید و تلاش برای خودکفایی محصولات اساسی کشاورزی به ویژه گندم در کشور افزود: خوشبختانه با تدابیر دولت سیزدهم با وجود برخی مشکلات بخش کشاورزی و خشکسالی‌های متعدد سال گذشته در تولید گندم نان به خودکفایی رسیدیم و در این راستا نیز ارتقای کمی و کیفی تولید گندم تا آرد کامل نان و رسیدن آن که به دست مصرف کنندگان جزو اولویت‌های کاری وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد. 

مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان اهر نیز در این مراسم از تولید سالانه ۲۵ هزار تن گندم مرغوب در این شهرستان خبر داد.

علی نجفی هدف از برگزاری جشنواره پخت نان و غذاهای سنتی شهرستان اهر را معرفی نان‌های با کیفیت سنتی، صنعتی و محلی و همچنین ترغیب خانواده‌ها برای استفاده نان‌های با کیفیت عنوان کرد و گفت: در این جشنواره ۸۰ شرکت کننده حاضر بودند که  بیش از ۵۸ نوع نان و غذای نان پایه در سه گروه  نان سنتی و محلی ، انواع ختاب، فطیر سنتی و غذای نان‌پایه و غیره به نمایش گذاشتند که در نهایت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی از نفرات برگزیده تجلیل شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • صرفه‌جویی ۳ میلیون تنی آرد و نان با اجرای مناسب طرح هوشمندسازی
  • آموزش: با این راهکار ساده دمای گوشی خود را پایین بیاورید!
  • داروی کاهش وزن به تسکین علائم آپنه خواب کمک می کند
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • آموزش‌های مهارتی راهکار رفع بیکاری است
  • ببینید | حرف‌های این متخصص را بشنوید تا دیگر ته‌دیگ نخورید!
  • راهکار های سند تحول قضایی برای تحقق فصل خصومت
  • راهکار ساده برای کمک به رژیم‌تان؛ نوشیدن آب داغ چگونه باعث کاهش وزن می‌شود؟
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند