Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ؛ سرهنگ سید محمد حسینی با اعلام این خبر گفت:‌ طرح برقراری امنیت عیدانه پایانه‌های غرب، شرق و جنوب پایتخت با بهره‌گیری و تقویت نیروهای انتظامی مستقر در سه کلانتری این پایانه‌ها از روز گذشته تا پایان تعطیلات نوروزی آغاز شد.

وی تصریح کرد: شهروندان به هنگام حضور در پایانه‌های پایتخت مراقب اموال خود باشند زیرا سارقان از شیوه‌های حواس پرانی و نیز تعارف چای و شربت حاوی مواد خواب آور جهت سرقت استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

706

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت سرهنگ سید محمد حسینی پایانه های مسافربری مسافران پایتخت

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق خودرو سهروردی

 سرهنگ رضا صادقی پور گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۰۴ عباس در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری مشکوک شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

وی افزود: با بررسی‌های اولیه ماموران متوجه شدند این خودرو دارای سابقه سرقت است و سریعا وارد عمل شدند و دستور ایست را صادر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: سارقان متواری شدند و پس از تعقیب و گریز، در نهایت با استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی و اجرای طرح مهار خودرو سارقان متوقف شد، اما یکی از آن‌ها از محل متواری شدند.

وی افزود: سارق به همراه خودرو مسروقه جهت بررسی بیشتر به کلانتری منتقل شدند و پس از بازرسی بدنی متهم و خودرو، چند قبضه چاقو و قمه کشف و ضبط شد.

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی و دستگیری متهم متواری شده در دستور گار قرار گرفت.

سرهنگ صادقی پور در آخر بیان داشت: شهروندان با رعایت هشدار‌های پلیسی و ایمن نمودن خودرو‌های خود و عدم پارک خودرو در محل‌های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت‌ها جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • دستگیری ۳ سارق در یزد
  • افزایش ۳۲ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله‌سوار 
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر در خوزستان
  • جابجایی سه میلیون و ۱۶۴ هزار و ۸۶۶ مسافر با ناوگان حمل و نقل مسافری سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سارق خودرو سهروردی
  • تحقق بودجه ۲۰ میلیارد تومانی سازمان پایانه‌های شهرداری قم
  • رشد ۲۸ درصدی جابجایی مسافر از پایانه‌های مسافربری خوزستان