Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلاف احساس اغلب زنان چهل سالگی دوران طلایی زندگی آن‌ها است. بر اساس یافته‌های به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، زنان در پنجمین دهه زندگی خود می‌توانند شادتر و سلامت‌تر از هر زمان دیگری باشند.به گزارش بلاغ، برای بسیاری از زنان چهل سالگی آغاز دوران تنهایی و افسردگی است؛به نقل از سلامت نیوز ، این گروه از زنان زندگی خود را در سراشیبی احساس می‌کنند و بسیاری از لذت‌ها را برای خودشان حرام می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال سؤال اینجاست که تصوراتی از این دست تا چه حد صحت دارد؟

 خلاف احساس اغلب زنان چهل سالگی دوران طلایی زندگی آن‌ها است. بر اساس یافته‌های به دست آمده از آخرین تحقیقات انجام شده، زنان در پنجمین دهه زندگی خود می‌توانند شادتر و سلامت‌تر از هر زمان دیگری باشند و بهترین رابطه جنسی را تجربه کنند. در واقع، خلاف آنچه به نظر می‌رسد و باور‌های خود زنان ۴۴ سالگی بهترین سن برای درک لذت واقعی و عمیق از جنبه‌های مختلف زندگی است.

آن طور که نتایج مطالعات نشان می‌دهد، چنانچه زنان با دیدی مثبت به استقبال این دهه از زندگیشان بروند، زیبایی جسمی را تجربه خواهند کرد که تا پیش از این ندیده‌اند. علاوه بر این، شرایط روحی و جسمی آن‌ها در ایده آل‌ترین حالت ممکن قرار می‌گیرد. این در حالی است که تصورات قالبی در خصوص این دهه باعث می‌شود بسیاری از آن‌ها چهل سالگی با بروز بیماری‌های مختلف هم زمان بدانند. به همین خاطر، بسیاری از آن‌ها انواع و اقسام بیماری‌های جسمی و روحی به ویژه چاقی و افسردگی را تجربه می‌کنند.

در مقطع مقابل زنان مثبت اندیشی که در حال سپری کردن این دهه از زندگی هستند ادعا می‌کنند هیچ گاه بدنشان را به این اندازه دوست نداشته اند. این احساس مثبت باعث می‌شود بسیاری از آن‌ها رژیم ورزش و رژیم غذایی سالم را از زندگی خودشان حذف نکنند.بنابراین، آن طور که واضح است تجربه زنان از چهل سالگی بستگی به رویکرد آن‌ها دارد؛ اگر در جستجوی زیبایی‌ها باشند این دهه به بهترین و خوش‌ترین برهه زندگی آن‌ها تبدیل می‌شود و در غیر این به صورت تنها خاطره‌ای تلخ برایشان به جای می‌گذارد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد

   

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از دنیا آمدن نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس ۱۱۵ گیلی خبر داد.

ایران نژاد گفت: در ساعت ۸:۳۰ جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ طی تماس تلفنی با واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ استان مبنی بر شروع درد‌های زایمانی خانمی ۲۶ ساله در روستای امان آباد، بلافاصله همکاران پایگاه اورژانس گیلی به محل مأموریت اعزام شدند.

او افزود: هنگام رسیدن کارشناسان اورژانس بر بالین مادر باردار، بلافاصله مادر به داخل آمبولانس انتقال و اقدامات اولیه انجام و در حین اعزام ایشان به مرکز درمانی با توجه به آغاز فرآیند زایمان و با تلاش و تخصص کارشناسان اورژانس۱۱۵، نوزاد در آمبولانس متولد شده و به همراه مادر خود در سلامت کامل به مرکز درمانی آیت اله طالقانی منتقل شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آغاز زندگی در حرکت خودرو امداد
  • آغاز آئین تشییع پیکر شهدای تازه تفحص شده دراصفهان
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • چرا زنان بیشتر از مردان عمر می‌کنند؟
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • اگر می‌خواهید شاد باشید این عادت‌ها را کنار بگذارید
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است
  • در هیچ مکتبی به اندازه اسلام به حقوق زنان توجه نشده است.
  • بزرگترین حامی حقوق زن اسلام است
  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»