Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@20:59:35 GMT

مبلمان اداری مناسب، بازدهی بیشتر

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۱۳۶۹

مبلمان اداری مناسب، بازدهی بیشتر

مبلمان اداری به مجموعه ای از میز و صندلی هایی گفته می شود که در بخش های مختلف شرکت ها از جمله اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت، سالن انتظار و سایر قسمت ها کاربرد دارند و می توانند به صورت انواع صندلی، میز، کتابخانه، پارتیشن، قفسه، تجهیزات اداری و مبلمان باشند که به سازمان کارایی و نظم می بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلمان اداری به دلیل استفاده های مختلف در اشکال و طرح های مختلفی طراحی می‌شود که متناسب با کاربرد آنها، هر یک طرح منحصر به فردی دارند. برای مثال تجهیزات اداری که در بخش مدیریت استفاده می شود با تجهیزات سایر قسمت ها متفاوت هستند.

این روزها برای شرکت ها، بیشتر مبلمان مدرن در نظر گرفته می شود. مبلمان اداری مدرن، کارایی کارمندان را بیشتر و مبلمان اداری قدیمی باعث تنبلی کارمندان می شود. مبلمان، نقش مهمی در افزایش پتانسیل بهره وری مجموعه دارد. میز مدرن یکی از لوازمی است که ظاهری متفاوت و مدرن به فضای کار می دهد که یک صندلی مدرن و راحت هم آن را همراهی می کند. بدون وجود یک میز مناسب و البته صندلی راحت و مطابق با آن، بازده کاری کارمندان قطعاً پایین خواهد بود. در انتخاب این دو آیتم باید به نیازهای کاری و ارگونومی بدن توجه داشت و اینکه چگونه می توان به بهترین شکل آنها را رفع کرد. در این بین فضای کاری مورد نیاز هر کارمند هم باید در نظر گرفته شود. میز و صندلی مدرن دو جزء مهم از محل کار هستند که تاثیر به سزایی در جذابیت ظاهری آن ایفا می کنند. با این تصور که مبلمان مناسبی دارید، قادر خواهید بود بهره وری مجموعه خود را وارد مرحله تازه ای کنید.

اولین قدم برای خرید مبلمان اداری مناسب، شناسایی میزان فضای محیط کاری است، با توجه به میزان فضای محل کار و نوع فعالیت سازمان می‌توانید اندازه و نوع و مدل و قیمت مبلمان اداری ‌تان را حدوداً تعیین  کنید. به عنوان مثال، ممکن است برای فضاهای کوچک استفاده از میزهای ال (L)، مناسب‌تر باشد و اگر فضای بزرگی در اختیار دارید استفاده از پارتیشن نیز می‌تواند ایده خوبی باشد. پس حتماً محلی که قرار است مبلمان اداری را قرار دهید، فضایی که در اختیار دارید و همچنین رنگ، نور و … را در نظر داشته باشید.

در نهایت برای خرید بهترین مبلمان اداری می توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و بهترین کالا را با بهترین قیمت و خدمات پس از فروش سفارش دهید و در صورتی که بخواهید در زمانی کمتر از سه ساعت تحویل بگیرید.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی

فرارو- طلا و سکه فروردین امسال از حیث سرمایه‌گذاری اوضاع بهتری نسبت به بقیه گزینه‌ها داشتند.

به گزارش فرارو؛ هر گرم طلا ۱۸ عیار در ماهی که پشت‌سر گذاشتیم با رشد قیمت تقریبا نیم‌میلیونی و عبور از مرز سه میلیون و ۸۰۰، بازدهی ۱۷ درصدی از حودش به‌جا گذاشت و سکه‌باز‌ها روی هر قطعه سکه امامی و سکه بهار آزادی حدود ۱۵ درصد سود کردند. در همین مدت آن‌هایی که بازار ارز را برای سرمایه‌گذاری مطمئن‌تر می‌دانستند، نهایتا به سود هشت درصدی رسیدند. شاخص کل بورس تهران در فروردین امسال با ثبت بازدهی زیر شش درصد به کارش خاتمه داد و از یک طرف دیگر سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال احتمالا از رفتار این روز‌های بیت‌کوین و سایر رمزارز‌ها عصبانی هستند.

هر گرم طلا ۱۸ عیار؛ بازدهی ۱۷.۳ درصدی

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار درجریان معاملات فروردین امسال بیش از ۵۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. بااینکه هر گرم طلا ۱۸ عیار روز یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ در نخستین خریدوفروش‌های رسمی امسال بازار معادل سه میلیون و ۲۶۲ هزار تومان ارزش داشت، این عدد عصر پنجشنبه هفته قبل و همزمان با آخرین معاملات فروردین امسال به سه میلیون و ۸۲۹ هزار تومان رسید.

قیمت طلا ۱۸ عیار با این اوصاف فروردین امسال را از نظر سرمایه‌گذاری با رشد ۱۷.۳ درصدی پشت سرگذاشته که بهترین عملکرد در همه بازار‌ها محسوب می‌شود.

طلا ۱۸ عیار البته در ماهی که پشت‌سر گذاشتیم، سطوح بالاتری را هم به‌چشم دیده و بررسی‌های فرارو مشخص می‌کند طلافروش‌ها روز شنبه ۲۵ فروردین در معاملات خودشان نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار را برای اولین بار چیزی نزدیک سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درنظر می‌گرفتند.

سکه امامی؛ ۱۵.۵ درصد بازدهی

قیمت سکه امامی همزمان با آخرین خریدوفروش‌های عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین کمی بیش از ۴۵ میلیون به‌ثبت رسید و تمام‌سکه بهار آزادی طرح جدید که نسبت به تمام‌سکه طرح قدیم ارزش و قیمت بیشتری دارد، به‌طور متوسط معادل ۴۵ میلیون و ۳۱ هزار تومان در صرافی‌ها فروخته شد.

سکه امامی با این حال روز پنجم فروردین امسال که هنوز خریدوفروش‌های بازار سروشکل رسمی نگرفته بود، کمتر از ۳۹ میلیون به‌فروش می‌رسید و آن روز بیشتر از ۳۸ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان خریدار نداشت. با این وجود، ماندگاری جو روانی بازار در نیمه دوم فروردین امسال، سکه امامی را وارد سطوح جدیدی کرد.

سکه امامی تا پایان تعطیلات سال نو، افت‌وخیز چندانی نداشت، اما روز ۱۶ فروردین سکه امامی تا یکقدمی کانال ۴۷ میلیون پیشروی کرد و نهایتا روز ۳۰ فروردین با ایستادن در جایگاه ۴۵ میلیون و ۳۱ هزار تومان به کار خود خاتمه داد.

قیمت سکه امامی به‌همین خاطر در اولین ماه معاملاتی سال جدید، شش میلیون و ۷۱ هزار تومان رشد پیدا کرد که این عدد به‌معنی بازدهی ۱۵.۵ درصدی این سکه برای سرمایه‌گذاران است.

سکه طرح قدیم؛ ۱۴.۵ درصد بازدهی

سکه طرح قدیم چند سالی است که از سکه امامی یا همان تمام‌سکه طرح جدید با قیمت کمتری معامله می‌شود و روز پنجشنبه ۳۰ فروردین توسط صراف‌ها به‌طور متوسط ۴۱ میلیون و ۳۲۰ فروخته شد. همین عدد به‌معنی رشد ۱۴.۵ درصدی قیمت سکه طرح قدیم در فروردین امسال است.

قیمت سکه تمام طرح قدیم با شروع معاملات امسال در بازار، ۳۶ میلیون و ۸۰ هزار تومان بود و حالا بعد یک ماه شاهد افزایش پنج میلیون و ۲۴۰ هزار تومانی قیمت این سکه هستیم. همین سکه طرح قدیم البته در فروردین امسال یکبار تا مرز ۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بالا رفت و دست‌آخر با قرار گرفتن در کانال ۴۱ میلیون به کارش پایان داد.

سکه امامی با ثبت بازدهی ۱۵.۵ درصدی در فروردین بهترین عملکرد را بین انواع سکه‌ها داشته است

نیم‌سکه بهار آزادی؛ بازدهی ۱۲.۹ درصدی

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی درحدفاصل فروردین امسال کمی بیش از سه میلیون افزایش پیدا کرد. اگر اولین روز معاملاتی امسال راهی بازار می‌شدید، احتمالا با عددی نزدیک ۲۳ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان روبروی اسم نیم‌سکه در تابلو صرافی‌ها ملاقات می‌کردید، اما این عدد عصر پنجشنبه ۳۰ فررودین به ۲۶ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان تبدیل شد.

نیم‌سکه بهار آزادی به‌این ترتیب دقیقا سه میلیون و ۲۰ هزار تومان در فروردین امسال گران شد و بازدهی ۱۲.۹ درصدی از خودش به‌جا گذاشت. البته نیم‌سکه بهار آزادی در همین مدت تجربه قدم گذاشتن در کانال ۲۸ میلیون را داشته و درقیاس با نیمه فروردین امسال حدود دو میلیون ارزان شده است.

ربع‌سکه بهار آزادی؛ بازدهی ۱۳.۲ درصدی

ربع‌سکه بهار آزادی در فروردین امسال از کانال ۱۴ میلیون عبور کرد و عصر پنجشنبه ۳۰ فروردین در محدوده ۱۶ میلیون آرام گرفت. صراف‌ها همزمان با شروع اولین خریدوفروش‌های امسال در بازار طلا و سکه، بابت هر قطعه سکه ربع‌بهار آزادی به‌شکل تکفروشی ۱۴ میلیون و ۴۳۰ هزار تومان دریافت می‌کمردند، ولی آن‌هایی که در آخرین روز معاملاتی فروردین امسال به فکر خرید ربع‌سکه افتادند، به‌طور متوسط ۱۶ میلیون و ۳۴۰ هزار تومان هزینه کردند.

قیمت ربع‌سکه بهار آزادی به این ترتیب در عرض یک ماه یک میلیون و ۹۱۰ هزار تومان رشد پیدا کرد تا بازدهی ربع‌سکه در اولین ماه امسال به عددی معادل ۱۳.۲ درصد برسد. فراموش نکنیم در ماهی که درباره آن صحبت می‌کنیم، ربع‌سکه بهار آزادی برای اولین بار رنگ کانال ۱۸ میلیون را به‌چشم دید و الان با فروکش کردن تب و تاب روز‌های ابتدایی بعد از تعطیلات، تا نیمعه اول کانال ۱۴ میلیون عقب رفته است.

سکه گرمی؛ بازدهی ۴.۳ درصدی

سکه گرمی که ارزان‌ترین قطعه سکه طلاست، فروردین امسال کمترین بازدهی را بین انواع سکه‌های رایج در بازار داشته است، ۴.۳ درصد.

قیمت سکه گرمی طی خریدوفروش‌های فروردین امسال حول‌وحوش ۳۰۰ هزار تومان بالا آمد و از هفت میلیون و ۱۸ هزار تومان، نهایتا به هفت میلیون و ۳۲۰ هزار تومان ارتقا پیدا کرد. رشد تقریبا ۳۰۰ هزار تومانی قیمت سکه گرمی، کمترین بازدهی بین انواع سکه و طلا در اولین ماه معاملاتی امسال است، اما همین سکه ارزان‌قیمت از حیث سرمایه‌گذاری چیز زیادی نسبت به سرمایه‌گذاری در بازار ارز، بورس و ارز دیجیتال کم نداشته است.

سبقت طلا و سکه از ارز، بورس و ارزدیجیتال

طلا و سکه فروردین امسال عملکرد بهتری نسبت به بقیه بازار‌های خرد داشتند. طوریکه که وقتی از بازدهی تا ۱۷ درصدی طلا صحبت می‌کنیم، این عدد برای دلار و یورو به هشت درصد نمی‌رسد و شاخص بورس تهران هم بیشتر از ۵.۸ درصد رشد نداشته. این وسط اوضاع برای سرمایه‌گذاران بازار ارز دیجیتال هم خوب پیش نرفته و آن‌هایی که به بیت‌کوین به‌عنوان سردمدار بازار ارز دیجیتال دل بستند، متحمل ضرر ۴.۶ درصدی شدند.

قیمت دلار و یورو در ماه گذشته باوجود انواع و اقسام سیگنال‌های غیرواقعی به‌ترتیب فقط ۷.۹ درصد و ۵.۷ درصد ارتقا پیدا کرد. شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات فروردین امسال از محدوده دو هزار و ۱۹۵ واحد به دو هزار و ۳۲۴ واحد حرکت کرد تا به شکل متوسط ۵.۸ درصد بالا برود. بیت‌کوین هم که اولین روز امسال در کانال ۶۸ هزار دلار معامله می‌شد، روز پنجشنبه هفته قبل در محدوده ۶۴ هزار دلار فروخته شد تا سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال ضرر کنند.

عملکرد سکه و طلا در فروردین ۱۴۰۳

انواع سکه و طلا

پنج فروردین 1403

30 فروردین 1403

میزان افزایش قیمت

بازدهی ماهانه

هر گرم طلا 18 عیار

سه میلیون و 262 هزار تومان

سه میلیون و 829 هزار تومان

567 هزار تومان

17.3 درصد

سکه امامی

38 میلیون و 960 هزار تومان

45 میلیون و 30 هزار تومان

شش میلیون و 71 هزار تومان

15.5 درصد

سکه طرح قدیم

36 میلیون و 80 هزار تومان

41 میلیون و 320 هزار تومان

پنج میلیون و 240 هزار تومان

14.5 درصد

نیم‌سکه

23 میلیون و 240 هزار تومان

26 میلیون و 260 هزار تومان

سه میلیون و 20 هزار تومان

12.9 درصد

ربع‌سکه

14 میلیون و 430 هزار تومان

16 میلیون و 340 هزار تومان

یک میلیون و 910 هزار تومان

13.2 درصد

سکه گرمی

هفت میلیون و 18 هزار تومان

هفت میلیون و 320 هزار تومان

302 هزار تومان

4.3 درصد

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • طنز در فضای مجازی با اقتصاد پیوند خورده است
  • «شهر آفتاب» فضای مناسب برای برگزاری نمایشگاه کتاب را ندارد + فیلم
  • تجربه‌ای متفاوت با صندلی گیمینگ ایرانی
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • تحول افق شهر نیویورک با برج ۶۲ طبقه جدید
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • مزایده
  • توضیحاتی در رابطه با انتشار نامه اداری مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در فضای مجازی/ کمافی سابق امکان شکایت، ثبت دادخواست و انجام تمام عملیات حقوقی علیه مقامات دولتی وجود دارد
  • درخشش طلا در سبد سرمایه‌گذاران ایرانی