Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، علی لاریجانی امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت آیت‌الله شاه آبادی و در جمع خبرنگاران ضمن عرض تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله شاه‌آبادی، اظهارداشت: ایشان شخصیت بسیار ارزشمندی برای انقلاب اسلامی و پدرشان از عرفای بزرگ بودند.
لاریجانی با اشاره به ارتباط معنوی میان امام راحل و پدر این عالم فقید، گفت: آیت الله شاه آبادی از لحاظ فضائل روحی فردی بسیار آراسته بود و کسانی که با وی انس داشتند بر این مسئله اذعان دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۴۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است

وزارت راه و شهرسازی از رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قرارداد‌های اجاره در سامانه خودنویس خبر داد و اعلام کرد: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:

طبق آمار طی ۴۰ روز ابتدایی سال گذشته ۸۰۱۸۶ قرارداد در سامانه خودنویس ثبت شده بود. این در حالی است که در مدت مشابه سال جاری ۱۱۲۸۶۴ قرارداد اجاره در سامانه مذکور ثبت شده که نشان می‌دهد قرارداد‌ها ۴۰.۷ درصد رشد داشته است.

سال گذشته ثبت قرارداد اجاره و دریافت کد رهگیری فقط از طریق مشاوران املاک امکان‌پذیر بوده است، اما با راه‌اندازی سامانه خودنویس مردم می‌توانند بر اساس قانون قرارداد‌های اجاره را ثبت کنند. روند مراجعه مردم به سامانه خودنویس هر روز در حال رشد است و برخی مشکلات گزارش شده از سوی مردم به سرعت رفع شده است.

دیگر خبرها

  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • (عکس) لاریجانی و ناطق در سالگرد مطهری
  • تصاویری خاص از ناطق نوری و علی لاریجانی
  • ۲ عکس از چهره غمگین علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم
  • باید با روحیه جهادی، پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • ارائه ۴۱۰ هزار ساعت خدمت مشاوره‌ای رایگان به مردم
  • توصیه تاریخی پادشاه عربستان به صدام حسین درباره ایرانی‌ها
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند