Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون فرهنگي و آموزشي بنياد شهيد و امور ايثارگران روز چهارشنبه 23 اسفند ماه در همايش دو روزه معاونين فرهنگي و آموزشي بنياد استان‌ها، اولويت اقدامات و راهبردهاي بنياد در بخش‌هاي فرهنگي و آموزشي در سال 1397 را تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حجت‌الاسلام محمدحسن کاوياني راد در اين همايش گفت: هدف از همايش معاونين فرهنگي و آموزشي بنياد بررسي اقدامات فرهنگي و آموزشي بنياد و اعلام راهبردها و سياست‌هاي سال 97 است و ضرورت کاهش تصدي‌گري حوزه ستادي از محورهايي است که مورد بحث و بررسي قرار مي‌گيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي راهبرد حمايت به‌جاي توليد را از سياست‌هاي ديگر معاونت فرهنگي و آموزشي در سال آينده دانست و گفت: در سال آينده بايد منابع و انرژي را در جهت حمايت از فرصت‌هاي موجود هدايت کرد و در فضاي رقابتي موجود کيفي سازي برنامه‌ها منجر به انعکاس شايسته اقدامات در سطح کشور خواهد شد.
وي با اشاره به‌ضرورت نوآوري و خلاقيت در اقدامات در معاونت فرهنگي و آموزشي استان‌ها اظهار داشت: بايد برنامه‌ها به‌گونه‌اي اجرايي شود که متناسب با نياز و جذاب براي هر رده سني جامعه ايثارگري باشد به همين منظور سال آينده جشنواره بزرگي از محصولات، خدمات و توليدات استان‌ها شامل کتاب، نشريه، فيلم، عکس و ... برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگي و آموزشي بنياد بابيان اين‌که در سال آينده ارزيابي ستاد توسط استان‌ها مکرراً اجرا خواهد شد، گفت: ما بايد قضاوت ديگران نسبت به اقدامات خودمان را رصد کرده و در معرض ارزيابي قرار بگيريم و از استراتژي انحصاري در اجراي امور پيشگيري کرده و به همکاري در تمامي ابعاد توجه بيشتري داشته باشيم.
وي به‌روزرساني دستورالعمل‌هاي کهنه و مشکل اعتباري را از دغدغه‌هاي معاونت فرهنگي و آموزشي بنياد دانست و تصريح کرد: در طراحي برنامه‌ها با توجه به بودجه و اعتبار معاونت فرهنگي و آموزشي بايد منعطف‌تر عمل شده و دستاوردهايي که تاکنون به دست آورده‌ايم حفظ شود.
معاون فرهنگي و آموزشي بنياد، توجه به‌سلامت و نشاط در حوزه اردويي و تربيت‌بدني، تلاش براي نشاط معنوي جامعه هدف، برگزاري اردوهاي چندساعته براي ايثارگران و خانواده‌هاي آن‌ها، توجه به شرايط اقليمي ايثارگر در برگزاري اردوها و انتخاب افراد براي اعزام به اردوهاي راهيان نور با توجه به تأثير عميق پايدار شناختي نه هيجاني را از ديگر موارد قابل‌توجه در برنامه‌هاي سال آينده معرفي کرد.
حجت‌الاسلام کاوياني راد در پايان سخنان خود ضرورت حضور نخبگان ايثارگر در کاروان حج، تعامل بيشتر با صداوسيما، نوآوري در فعاليت‌هاي قرآني، ثبت تاريخ شفاهي، جمع‌آوري اسناد ايثارگران، حل مشکل شهريه در حوزه آموزش، اصلاح سياست بنياد در خصوص موزه شهدا، تهيه برنامه مدون براي يادواره‌ها، پيگيري امور مربوط به کتابخانه بنياد و بررسي ادامه فعاليت مراکز علمي کاربردي وابسته به بنياد را از اقدامات معاونت فرهنگي و آموزشي بنياد در سال آتي عنوان کرد.
گفتني است در روز اول همايش معاونين فرهنگي و آموزشي بنياد استان‌ها، محبوب شهبازي مديرکل استاد و انتشارات بنياد، سيد مستجاد حسيني مديرکل ورزشي و اردويي بنياد و سيد مرتضي حسيني مديرکل هنري بنياد به بحث و بررسي پيرامون برنامه‌هاي حوزه‌هاي مربوطه خود پرداختند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴

معاونت آموزشی وزارت علوم تاکید کرد دانشگاه‌های دولتی برای برگزاری تجمع حمایتی از اساتید و دانشجویان معترض به جنایات رژیم صهیونیستی از ساعت ۱۲ تا ۱۴ امروز تعطیل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در نامه معاونت آموزشی وزارت علوم خطاب به رؤسای دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری آمده است:

«همانگونه که استحضار دارید دانشگاهیان در سراسر دنیا به ویژه کشورهای آمریکایی و غربی بر اساس دفاع از انسانیت و حقوق بشر جنبش‌های بشر دوستانه را رقم زدند و موجی مستحکم و استوار در حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه به راه انداختند.

در همین راستا با توجه به برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده در دانشگاه‌ها، معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ضمن محکوم کردن فجایع رژیم خبیث اسرائیل و در حمایت از مردم بی دفاع غزه روز یکشنبه نهم اردیبهشت جاری از ساعت ۱۲ تا ۱۴ کلیه کلاس‌ها را تعطیل اعلام می‌دارد تا به همین مناسبت دانشگاهیان کشورمان با برپایی تجمعات گسترده پس از اقامه نماز در مساجد و میدان‌های اصلی دانشگاه‌ها حمایت خود را از استادان و دانشجویان معترض به جنایات رژیم کودک کش اسرائیل اعلام دارند».

کد خبر 748622

دیگر خبرها

  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • ضرورت توجه به جریان رسانه‌ای در مناطق مختلف اردبیل
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • جزییات تعطیلی کلاس‌ های دانشجویان امروز یکشنبه ساعت ۱۲ تا ۱۴
  • نشست فعالان فرهنگی در صداوسیمای استان آذربایجان غربی
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • اولویت رسانه ملی تولید محتوای مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تأکید بر توجه معلمان به مسائل آموزشی