Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@09:18:27 GMT

آزمایش جالب رابطه جنسی مردان و زنان در فضا (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۱۹۷۱

آزمایش جالب رابطه جنسی مردان و زنان در فضا (عکس)

آزمایش جالب رابطه جنسی مردان و زنان در فضا (عکس)

 

به گزارش ایران ناز رابطه جنسی بین زن و مرد فضانورد مورد توجه و آزمایش دانشمندان علوم هوا و فضا قرار گرفته است . در صورت رابطه جنسی در فضا , منی مرد بخاطر شرایط بی وزنی با سرعت بسیار بالایی به بیرون پرت میشود . رابطه جنسی در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

به گزارش ایران ناز به نقل از اسپوتنیک، سکس در فضا از فضانوردان آمریکایی شروع شد. هرچند بیشتر موارد از این نوع خیالبافی است. اما بد نیست به جالبترین انها بپردازیم.آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

 

توجه زیاد به موضوع سکس در فضا یکبار در هر پنج سال بروز می‌کند. جامعه پیشرفته جهانی به‌ دنبال بهانه اي برای بازگشتن به این موضوع میپردازد کی با کی در فضا سکس بازی کرد؟ جامعه جهانی خاطرجمعی دارد که حتماً این اتفاق افتاده است.

 

درسال 2000 پی یر کولر فضانورد فرانسوی کتاب خود در توصیف حالت هایي که به گفته وی فضانوردان آمریکایی در قالب یک آزمایش محرمانه رابطه جنسی با یک دیگر داشتند را منتشر کرد.

 

 

آزمایش عجیب رابطه جنسی مردان و زنان آمریکایی در فضا (عکس)

 

درسال 2005 ریچارد مالین از کتاب جدید خود سوار بر موشک حکایات حیرت آور فضانورد شاتل» تعریف کرد که در آن عشقبازی فضانوردان در فضا توصیف شده است.درسال 2010 با چهار خانم به طور همزمان در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشتند.

 

سه فضانورد با شاتل آمریکایی دیسکاوری به آنجا رسانده شدند و چهارمین فضانورد از قبل در ایستگاه بین المللی فضایی قرار داشت. در نتیجه چهار خانم زیبای فضانورد دوهفته پهلو به پهلوی 9 مرد روزها را گذراندند. همین موضوع باعث تولد فکرهای جورواجور زیادی روی زمین شد.

 

به عقیده تعداد زیادی از دانشمندان، انسان در طی چند دهه آینده قادر به زندگی بر سطح سیاره مریخ می‌گردد. در حال حاضر دغدغه بسیاری دراین خلاصه می‌شود آیا انها می‌توانند در سفینه فضایی بر سیاره سرخ رابطه جنسی داشته باشند!به گزارش پارس ناز به نقل از کارشناسان ناسا، فضانوردان در رابطه جنسی در فضا با مشکلاتی رو به رو خواهند شد.

 

 

به گفته این دانشمندان، با قرار گرفتن در حالت بی وزنی، قانون بازگشت در حالت گرانش صفر عمل خواهد نمود. در عمل، دو فرد به هنگام فعالیت جنسی با یک دیگر تماس پیدا نمیکنند و جدا از یک دیگر پرواز میکنند، زیرا بدن آن ها حرکات رفت و برگشت را در جهات مختلف انجام می‌دهد.

 

به نقل از دانشمندان ناسا نکتۀ قابل تامل این است که انزال در شرایط بی وزنی با سرعت 18کیلومتر در ساعت رخ خواهد داد!!

 

علاوه بر این، احتمالِ بارداری از نوع سالم در فضا تقریباً غیر ممکن است. زیرا تابش هاي کیهانی برای اسپرم بسیار مضر است. بدین ترتیب اگر بارداری در سفینۀ فضایی انجام گردد به احتمال زیاد جنین خواهد مرد.

 

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) المیرا شریفی مقدم باب اسفنجی شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # مجری تلویزیون سایر اخبار از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! چگونه رابطه جنسی اجداد ما با نئاندرتال‌ها آنها را منقرض کرد؟! وجود یک پستاندار با توانایی تولید مثل بدون آلت تناسلی!

دیگر خبرها

  • همایش «مردان بی‌ادعا و زنان تاریخ‌ساز» در شیراز برگزار شد
  • کدام استان‌ ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • کدام استان‌ها بیشترین نرخ بیکاری را دارند؟
  • (عکس) علی شمخانی در بیمارستان بستری شد
  • (عکس) تصویر اکانت رسمی ناسا با استفاده از نام «خلیج فارس»
  • تصاویر تاسف بار از زنان در غزه و مردان در عربستان | ببینید
  • بیمه شخص ثالث ۳۵.۵ درصد گران شد
  • مورد عجیب خالی شدن روستاهای این کشور از مرد!
  • (ویدئو) المیرا شریفی مقدم باب اسفنجی شد
  • بحران وحشتناک در انگلیس؛ ۲۰هزار تجاوز در مراکز روانی