Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@11:16:40 GMT

ادامه فعالیت محمدی در تیم کشتی آزاد نوجوانان

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۱۹۸۸

ادامه فعالیت محمدی در تیم کشتی آزاد نوجوانان

تهران- ایرنا- غلامرضا محمدی که پیش از این خبرهایی مبنی بر جدایی او از تیم کشتی آزاد نوجوانان منتشر شده بود، با انتشار مصاحبه با فدراسیون کشتی به این شایعات پایان داد.

به گزارش ایرنا، غلامرضا محمدی سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران از سال گذشته سکاندار تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران شد و حتی با این تیم به عنوان قهرمانی آسیا و چهارمی جهان دست یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هفته گذشته مجید ترکان مدیر تیم های کشتی آزاد پایه در مصاحبه ای از برکناری غلامرضا محمدی از تیم کشتی آزاد نوجوانان خبر داده بود.
امروز سایت فدراسیون کشتی مصاحبه ای را با محمدی انجام داده که به نظر میرسد او همچنان سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان ایران است.
محمدی در این گفت و گو اظهار داشت: باتوجه به اینکه در حال حاضر تیم دانش آموزی کشور خود را برای رقابت های جهانی مراکش آماده می کند و اکثر نفرات تیم نوجوانان تمرینات خود را در آنجا دنبال می کنند اما امکان دارد با تعدادی از نفراتی که بیرون از آن اردو هستند تمرینات را چند روز زودتر آغاز کنیم.
وی ادامه داد: رقابت های قهرمانی آسیا بعنوان گزینشی المپیک نوجوانان 20 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر تاشکند ازبکستان برگزار خواهد شد و تا آن زمان سه مرحله اردو را برگزار می کنیم.
محمدی تصریح کرد: پس از مسابقات آسیایی برنامه های همچون شرکت در رقابت های جهانی کرواسی در 11 تا 17 تیرماه و سپس المپیک نوجوانان در 20 مهرماه در آرژانتین را پیش رو داریم.
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانم در سه مسابقه مهم پیش رو و با تلاش و کار شبانه روزی نتیجه خوبی کسب کنم و پشتوانه های خوبی را برای کشتی ایران در آینده داشته باشیم.
ورزشی**1067**9118**

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد

در ادامه رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، مهدی پرویزی به فینال وزن ۵۴ کیلوگرم صعود کرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های تورنمنت بوکس جاده ابریشم که به میزبانی باکو در حال برگزاری است، بعد از ظهر امروز (چهارشنبه - ۸ فروردین ۱۴۰۳) نماینده سبک وزن ایران موفق شد با پیروزی برابر حریف خود، راهی فینال این مسابقات شود.

در جریان مبارزات مرحله نیمه‌نهایی وزن ۵۱ کیلوگرم، مهدی پرویزی در دومین گام موفق شد «بوتلایف» از روسیه را شکست دهد و فینالیست وزن خود شود. او در فینال با "اصیل‌بیک‌ جلیل‌اوف" ازبکستانی مبارزه خواهد کرد.

دومین نماینده ایران در مبارزات امروز، مصطفی ریگی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم ملی بود که در مرحله نیمه‌نهایی «خوجانزار» از ازبکستان را پیش رو داشت. او در این دیدار مغلوب حریف خود شد تا با مدال برنز از این رقابت‌ها خداحافظی کند.

مهدی امیری و کسری طهماسبی نیز دو بوکسور دیگر ایران هستند که از ساعتی دیگر در مرحله نیمه‌نهایی اوزان ۶۷ و ۷۱ به مصاف رقبای خود می‌روند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بحرین آزادکاران خود را برای قهرمانی آسیا معرفی کرد
  • حسن ضربه شد؛ پژمان رکب خورد!
  • عبور کشتی از سالِ سنگین با یک رفتن غیرمنتظره و ۷ سهمیه
  • کشتی گیر 57 کیلوی ایران سخت ترین مسیر را برای المپیکی شدن دارد
  • صعود پرویزی به فینال تورنمنت بوکس باکو/ ریگی به برنز بسنده کرد
  • اعلام اسامی داوران کشتی آزاد نوجوانان جام موحد
  • دعوت از ۱۰ کشتی‌گیر مازندرانی به اردوی تیمِ غلامرضا محمدی
  • فارس و خوزستان؛ برگزارکننده جام تختی ۱۴۰۳
  • معرفی داوران رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جوانان
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال