Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-19@08:42:52 GMT

شب فیروزه‌ای به استقبال سال نو می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۱۹۸۹

شب فیروزه‌ای به استقبال سال نو می‌رود

به گزارش  ایلنا،محمد قنبری تهیه کننده جنگ شبانه  " شب فیروزه‌ای" در توضیح بیشتر گفت:  این برنامه  از ۲۶ اسفندماه شروع تا ۱۳ فروردین ۹۷ با طراحی جدید در ساختار و محتوا مهمان خانه مخاطبان می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با اجرای ابوالفضل آقاخانی با حضور مردم و هنرمندان این بار از شهر تهران به روی آنتن می‌رود و ما میزبان مردم  در برج میلاد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بخش‌های این جنگ شبانه اضافه کرد:  شب فیروزه‌ای دارای بخش‌های متنوع  خواهد بود که یکی از آیتم‌ها این برنامه با حضور  یوسف تیموری است. این هنرمند  به سراغ بازی‌های سخت و خطرناک  که در شهر تهران  وجود دارد، خواهد رفت، اجرای زنده پنج خواننده به همراه گروه  (سینا شعبانی خانی، مهدی یراحی، علیرضا طلیسچی و....)، نمایش کیلیپی از فعالیت‌های مدیریت شهری در ایام نوروز به مسافران،  ایجاد یک مسابقه برای حضار شرکت کننده در برنامه و.... از مهمترین آن است.بنا براین گزارش، ویژه برنامه تحویل سال نیز در دل برنامه «شب فیروزه‌ای» گنجانده است.

جنگ شبانه " شب فیروزه‌ای " از ۲۶ اسفندماه حوالی ساعت ۲۱ شروع و تا پایان ۱۳ فروردین ماه ادامه خواهد داشت

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۱۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز

به گزارش همشهری، محمد حسین حجازی با بیان این‌که «شهردار تهران اراضی عباس آباد را کانون گردشگری، نورآوری و فناوری تهران می‌داند» اضافه کرد: مطابق توافقاتی که قرار است در روزهای ابتدایی سال آینده با معاونت علمی ریاست جمهوری به امضا برسد، اراضی عباس آباد یکی از ۷ پایگاه اصلی هوشمند سازی کشور خواهد شد. او «خانه خلاق هزاره» را یکی از مزیت‌های فناورانه عباس آباد دانست و افزود: این مجموعه استارتاپی سال گذشته افتتاح شد و خروجی های آن برای شهر تهران می‌تواند کارآمد باشد.
ححجازی همچنین از میزبانی ایران از اجلاس گردشگری پایتخت‌های دنیا خبر داد و گفت: چندی قبل در مجموعه عباس آباد میزبان رئیس سازمان جهانی گردشگری بودیم؛ پس از آن با تعاملات صورت گرفته و انجام مقدمات بنا شد به زودی اجلاسیه جهانی گردشگری پایتخت‌های دنیا در منطقه گردشگری عباس آباد برگزار شود که جزئیات و اخبار تکمیلی و نهایی آن متعاقبا اعلام می‌شود.
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس‌آباد، فضای سبز مجموعه عباس آباد را اولین جذابیت این منطقه برای گردشگران دانست و با اشاره به ویژه‌برنامه‌های فرهنگی این مجموعه به عنوان دومین جاذبه منطقه برای گدشگران گفت: برنامه‌های فرهنگی عباس آباد مانند سایر مجموعه‌های وابسته به شهرداری تهران با شعار «بهار قرآن، بهار ایران» برگزار خواهد شد اما به جز این، مجموعه‌ فرهنگی عباس آباد برنامه‌های اختصاصی خود را نیز با عنوان «عید شرقی» برگزار خواهد کرد. او از برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر در شب‌های نوروز خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر این کارناوال‌های شادی با محوریت بازی‌های قومی و محلی با همکاری فدراسیون ورزش‌های همگانی در اراضی عباس آباد برپا می‌شود. هم‌چنین از ساعات قبل از افطار نیز با هدف اثرگذاری بر مخاطب کودک کارگاه‌های خلاقیت و شعر کودکان نیز در منطقه عباس آباد فعال خواهد بود.
به گفته حجازی، برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز از ساعت ۸ شب تا ۱۲:۳۰ در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد. همچنین در ایام ماه مبارک رمضان شاهد برپایی سفره افطار، کنسرت و کاروان شادی خواهیم بود. مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد همچنین از برگزاری روز ویژه برنامه‌ای در روز ۱۲ فروردین به مناسبت روز جمهوری اسلامی خبر داد که با حضور سفرای کشورهای مختلف در مجموعه تپه‌های عباس‌آباد برگزار خواهد شد.

کد خبر 839818 برچسب‌ها ماه رمضان پل طبیعت نوروز تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • فهرست داروخانه‌های شبانه‌روزی و توزیع‌کننده داروهای خاص در شیراز اعلام شد
  • تکاپوی مردم البرز برای استقبال از سال جدید
  • فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز
  • فعالیت شبانه‌روزی ۲۸۰ گشت پلیس استان مرکزی
  • خدمات رسانی مراکز درمانی شبانه روزی تامین اجتماعی خوزستان در نوروز
  • برگزاری برنامه استیج شبانه در میدان مشاهیر | ساعات برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز
  • شبکه ورزش دست پر به استقبال نوروز می‌رود
  • اهدا ۱۳ سری جهیزیه به نوعروسان در فیروزه
  • دورهمی خانوادگی «شب فیروزه‌ای» از شبکه تهران
  • دورهمی خانوادگی در شب فیروزه‌ای شبکه تهران