Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@17:33:11 GMT

جیمز باند ۲۵ در راه است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۲۳۵۶

جیمز باند ۲۵ در راه است

«دنی بویل» اعلام کرد در حال کار بر روی فیلم جدید «جیمز باند» است.

ایران آنلاین /بیست‌وپنجمین فیلم از مجموعه «جیمز باند» که قرار است در سال ۲۰۱۹ به روی پرده برود، توسط «دنی بویل» ساخته می‌شود.

این آخرین فیلم «۰۰۷» است که در آن «دنیل کریگ» نقش اصلی را ایفا می‌کند.

«بویل» در مصاحبه با «مترو یو اس» گفت: ما در حال کار بر روی فیلمنامه هستیم تا ببینیم چه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ایده فیلم خیلی عالی است و امیدواریم خوب از کار دربیاید. دوست داشتم بیشتر برایتان بگویم، اما نمی‌گویم.

کارگردان «میلیونر زاغه‌نشین» همچنین گفت که همزمان روی یک فیلم کمدی به نویسندگی «ریچارد کورتیس» هم کار می‌کند که قرار است طی شش یا هفت هفته آینده کلید بخورد.

این کارگردان انگلیسی پیش‌تر نیز در سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ برای کارگردانی دو فیلم «سقوط آسمانی» و «شبح» مد نظر کمپانی سازنده «جیمز باند» بوده است.

«دنی بویل» که در سال ۲۰۰۸ با فیلم تحسین‌برانگیز «میلیونر زاغه‌نشین» موفق به کسب هشت جایزه‌ اسکار، از جمله بهترین کارگردانی شد، اولین فیلم بلند خود را در سال ۱۹۹۴ به ‌نام «گودال کم‌عمق» ساخت. این فیلم پرفروش‌ترین اثر سینمای انگلیس در سال ۱۹۹۵ شد. «۱۲۷ ساعت»، «خلسه» و «استیو جابز» از جمله دیگر آثار این کارگردان ۶۱ ساله هستند.

بیست‌وچهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» با عنوان «شبح» در سال ۲۰۱۵ توسط «سام مندس» کارگردانی شد و به فروش جهانی بیش از ۸۷۲ میلیون دلار در  سینماها دست یافت. اما «سقوط آسمانی» به کارگردانی «مندس» و با حضور «کریگ» و «خاویر باردم» در نقش منفی در سال ۲۰۱۲ با فروش یک میلیارد و ۱۰۰ هزار دلار در سطح جهان به پرفروش‌ترین فیلم در این مجموعه بدل شد.

سری فیلم‌های «جیمز باند» با فروش جهانی بیش از پنج میلیارد دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین سری فیلم‌های ادامه‌دار بعد از مجموعه «هری پاتر» قرار دارد./ خبرگزاری ایسنا به نقل از «گاردین»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • انهدام باند قمار و شرط بندی آنلاین در گلستان
  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • حذف لبران جیمز و لیکرز از NBA
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • تمساح سرگردان در فرودگاه/ عکس
  • انهدام سه باند سرقت احشام در لرستان
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود