Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ خدابخش سلیمانی از آمادگی کامل تیپ ۳۹۲ زرهی شهید سرلشگر مسعود آشوری برای خدمت به زائران راهیان نور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرتیپ خدابخش سلیمانی، فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش دشت آزادگان خدمت به زائران را افتخار خود می داند و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تیپ در دهلاویه، یادمان شهید دکتر مصطفی چمران و شهدای دشت آزادگان میزبان زائران است و در کنار یادمان، نمایشگاه های زرهی و ادوات تیپ ۳۹۲ و نیز نمایشگاه هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران میزبان زائران خواهد بود.   فرمانده تیپ 392 زرهی دشت آزادگان همچنین در ادامه اظهارات خود بیان داشت: تیپ ۳۹۲ زرهی ارتش در پادگان میشداغ که یکی از نماد ها و مظاهر بی بدیل دفاع مقدس است، با اجرای عملیات کماندویی توسط تکاوران ارتش و اجرای آتش های مختلف سبک، نیمه سنگین و سنگین صحنه هایی از دفاع مقدس و رشادت های رزمندگان و شهدا را برای زائران به تصویر می کشند.   سرتیپ سلیمانی گفت: تیپ هزار شهید ۳۹۲ زرهی ارتش جمهوری اسلامی ایران مثل همیشه و در خط رزمندگان و شهدایش آماده دفاع از حریم ایران اسلامی خواهد بود و این آمادگی را به محضر رهبر عزیز و ملت شریف ایران عرضه داشته و به آن افتخار می کند.       انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمان اظهار داشت: اطلاع رسانی کامل به فرمانداران و مدیران صورت گرفته است و از آنها می‌خواهیم آمادگی کامل را داشته باشند.

وی افزود: هر چند که در بعضی موارد به دلیل حجم بالای آب توان مدیریت بحران کم می‌شود اما باز هم باید با توجه به ویژگی هر نقطه تصمیمات خاص و شاخص گرفته شود.

استاندار کرمان، با بیان اینکه آمادگی کامل تمام دستگاه‌های خدمات رسان جهت مقابله با بحران لازم است تصریح کرد: اطلاع رسانی به مردم بسیار اهمیت دارد، زیرا یکی از دلایل موفقیت در سیل جنوب نیز همین مسئله آگاهی و کمک مردم بود.

کد خبر 6087789

دیگر خبرها

  • تاکید بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی عملیات ارتش
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • اعزام زائران حج عمره در امنیت کامل/ اعلام ۱۴ داروی ممنوعه برای زائران
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند