Web Analytics Made Easy - Statcounter

95 نفر از بسیجیان عشایری به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،پیش از ظهر امروز جمعه با حضور امام جمعه اصلاندوز،فرمانده سپاه ناحیه عشایری،جمعی از مسئولان و پایوران سپاه آیین بدرقه رسمی کاروان راهیان نور بسیجیان اصلاندوز به مناطق عملیاتی جنوب کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس با نثار جان خود نگذاشتند ذره ای از خاک کشور در اختیار دشمنان قرار گیرد گفت:اگر امروز با آسایش و امنیت و رفاه زندگی میکنیم در سایه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان اسلام است.

سرهنگ حسین حسین زاده امروز در حاشیه مراسم بدرقه این بسیجیان به خبرنگار ما گفت:این کاروان شامل 45 نفر از اعضای پایگاههای بسیج شهری و روستایی این شهرستان است که به مدت سه روز از مناطق عملیاتی شهدای شلمچه،دهلاویه،فکه،هویزه و اروندکنار بازدید می کنند.

وی افزود:این کاروان با یک دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی اعزام شده و تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس منطقه به عنوان راوی، مربی، سرپرست و روحانی آنها را در طول بازدید همراهی می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه اردوهای راهیان نور نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دارد افزود: آشنایی با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی، بازخوانی وصیت نامه ها و خاطرات شهدا و چگونگی انجام عملیات های این دوران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از اهداف اصلی اعزام کاروان های راهیان نور است.

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰۰ نفر از بانوان اصفهانی در گلستان شهدای اصفهان حضور یافته و با تجدید میثاق بر سرمزار شهید زاهدی و نثار گل بر مزار این شهید به سوی گلستان شهدای کرمان عازم شدند.

کاروان دختران حاج قاسم با سربند یا زهرا و پلاکارت‌های " حجابم افتخارم" و تصاویر از حاج قاسم در مصلی امام علی (ع) کرمان هم پیمان شدند و به سمت بیت‌الزهرا به راه افتادند.

این کاروان، بزرگترین اردوی دخترانه کشور است که از گلستان شهدای اصفهان شروع و به گلستان شهدای کرمان ختم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • کاهش دما در شمال شرق و استان‌های ساحلی / امروز و فردا در کدام مناطق باران می‌بارد؟
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • سردار علی فضلی از مناطق راهیان نور بازدید کرد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • اعزام ۲ هزار و ۳۹۹ نفر از حجاج استان قم به سرزمین وحی
  • شش پیشنهاد ایران به سران کشور‌های اسلامی در خصوصی رژیم صهیونیستی
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور