Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛   ناصر ابراهیمی  در خصوص برد پرسپولیس در دیدار برگشت مقابل الوصل، گفت: پرسپولیس در مقابل الوصل توانست به نتیجه دلخواه برسد اما نمایندگان ایران باید کاری کنند که حداقل برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نگرانی نداشته باشند.
وی ادامه داد: باشگاه های ما برنامه ریزی لازم را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا ندارند و اگر تا به امروز برخی نتایج حاصل شده، به خاطر توانایی فردی بازیکنان ایرانی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: بزرگترین مشکل پرسپولیس در بازی های اخیر خط هافبک این تیم است که اصلا نمی تواند در کار هجومی به خط حمله کمک کنند و متاسفانه به غیر از پرسپولیس تقریبا تمام تیم های ایرانی با این مشکل روبه رو هستند.
وی تصریح کرد: اگر به بازی استقلال هم تماشا کنید آنها هم مقابل العین و مقابل 100 هزار هوادار خود عملکرد بسیار بدی داشتند و العین مستحق پیروزی در این بازی بود. عملکرد دو تیم بزرگ ایران نشان می دهد فوتبال ایران با افت روبه رو شده و باید هرچه سریعتر فکری به حال این مساله کنیم.
ابراهیمی در خصوص درخواست فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد کی روش تا سال 2019، خاطرنشان کرد: کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ایران کشیده است اما او یک ایراد بسیار بزرگ دارد که مربیان ایرانی را قبول ندارد و تا امروز حاضر نشده است یک دستیار قوی ایرانی در کنار خود قرار دهد.
وی تصریح کرد: کی روش از نظر فنی بین 10 مربی بزرگ دنیا قرار دارد اما باید از او بخواهیم که در کنار خود برای ما 4 مربی خوب هم بسازد.
سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: موافق تمدید قرارداد کی روش هستم اما به شرطی که هر چه او می گوید اجرایی نشود. فدراسیون فوتبال باید روی سرمربی خود نظارت داشته باشد و اگر این اتفاق رخ دهد او بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی است.
برخی رسانه های خارجی از قول نزدیکان کی روش خبر از پیشنهاد فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قرارداد با این سرمربی تا سال 2019 را داده اند.
طالقانی عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال  این خبر را تایید کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم

رئیس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال اعلام کرد برای سرمربیگری تیم‌های مختلف ملی سه گزینه نهایی در نظر گرفته شده است. - اخبار ورزشی -

مجید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم فوتبال امید کشورمان گفت: منتظر تشکیل جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال هستیم. قرار است امروز تاریخ برگزاری این جلسه توسط مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال مشخص و اعلام شود.

وی افزود: ما برای هر رده ملی سه گزینه نهایی انتخاب کرده‌ایم. این اسامی به هیئت رئیسه می‌رود تا درباره آنها بحث و صحبت شود و به جمع‌بندی برسیم. به غیر از تیم فوتبال جوانان که سرمربی‌اش مشخص است، برای هدایت تیم امید، تیم نوجوانان و تیم نونهالان نیز باید سرمربی انتخاب کنیم.

جلالی: به انتخاب گل‌محمدی برای هدایت تیم امید امیدواریم

به گزارش تسنیم، پیش از این نام یحیی گل‌محمدی برای سرمربیگری تیم امید مطرح بود، ولی با توجه به تلاش باشگاه تراکتور تبریز برای به خدمت گرفتن سرمربی پیشین پرسپولیس، باید دید چه گزینه‌ای در نهایت به سرمربیگری تیم امید می‌رسد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • یک آمریکایی گزینه هدایت کره جنوبی شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • مربی مورد علاقه ایرانی‌ها مفسر اسکای شد