Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه در خطبه های امروز نماز جمعه مشهد گفت: فلسفه وجودی نظام اسلامی خدمت به مردم با منکرزدایی است و حکومت اسلامی نمی تواند در زمینه بی حجابی و بدحجابی بی تفاوت باشد.

او با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه افزود: بدحجابی و تهاجم فرهنگی دشمنان از عوامل کشانده شدن فساد به صحن جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرزانه در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در طول تاریخ هم مرجعیت اصلی و هم مرجعیت بدلی داشته‌ایم، امام راحل که تئوری ولایت مطلقه فقیه را مطرح کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند، نمونه‌ای از مرجعیت اصلی و دست نشانده های آمریکا و اسرائیل نمونه هایی از مرجعیت بدلی بوده اند.

امام جمعه موقت مشهد تصریح کرد: کسانی که در لندن به سفارت و پرچم ایران حمله کردند شیعه انگلیسی و تولید شده مرجع قلابی متحجر بودند.

او افزود: تحجر از اصلی ترین شاخصه های مرجع تقلبی است که دارای فکر بسته و تنگ نظری است و با ظاهربینی باعث تولید جریانهای انحرافی نظیر داعش و گروههای تکفیری می شود.
حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر فرزانه گفت: مرجع قلابی متحجر، دین را از سیاست جدا و آغشته به خرافات می کند ولی مرجع اصلی، ملتی نظیر ملت ایران می سازد.
فرزانه خاطرنشان کرد: آمریکا و انگلیس 40 سال است که از شیعه ناب سیلی می خورد و ملت ایران تا نابودی استکبار آرام نخواهد گرفت.
امام جمعه موقت مشهد با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز سال نو در حرم رضوی از همه زائران و مجاوران دعوت کرد در این مراسم حضور یابند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای سفر زائران مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) فراهم کرده است و انتظار داریم که به تعهدات خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، عبدالله رشیدی‌پور امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان که در محل سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: احساس تکلیف و حضور امروز ادارات در جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد ارتحال امام خمینی (ره) نشان دهنده این است که همه دل در گرو انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند.

وی افزود: امروز امام خمینی (ره) جهانی شده است و با وجودی که ۳۵ سال از تاریخ وفات ایشان می‌گذرد همچنان در دنیا محبوب هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: در طول ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی دشمنان نظام هر آنچه که از توطئه بود را انجام دادند اما نتوانستند راه به جایی ببرند.

رشیدی‌پور ادامه داد: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران همین تجمعات و بیعت‌هایی است که سالانه نمونه آن را در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) می‌بینیم.

وی اضافه کرد: امسال چهار هزار نفر عاشق امام خمینی (ره) در استان کردستان به زیارت ایشان می‌روند و وظیفه همه دستگاه‌ها است که شرایط لازم را برای آنها فراهم کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کردستان گفت: کمیته‌های هفتگانه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) تشکیل شده است و از دستگاه‌ها انتظار داریم که به تعهدات خود در این مورد عمل کنند.

رشیدی‌پور تصریح کرد: چهار هزار بسته فرهنگی نیز توسط ادارات برای تمام زائران استان تهیه خواهد شد و ایاب و ذهاب زائران نیز فراهم می‌شود.

کد خبر 751053

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • مشاوران شما بیت‌هایی بهتر از شاهنامه را می‌توانستند پیدا کنند
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از تریبون نماز جمعه /مشاوران شما بیت هایی بهتر از شاهنامه را می توانستند پیدا کنند
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است