Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:44:47 GMT

همه باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۲۸۸۸

همه باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم

کرمانشاه- ایرنا- امام جمعه روانسر با تاکید بر اینکه باید قدردان امنیت حاکم بر کشور باشیم، گفت: همه باید با وحدت و همبستگی این امنیت و آرامش را پاس داشته و در راه تداوم آن گام برداریم.

به گزارش ایرنا، ماموستا ملا عبدالله غفوری در خطبه های نماز جمعه این هفته روانسر افزود: در سالی که گذشت ایران اسلامی رخدادهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشت و متجاوزان و ظالمان، ظلم و تعدی های زیادی علیه مسلمانان منطقه انجام دادند که امت اسلامی باید همچنان وحدت و عزت خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: اگر می‌خواهیم مرزهای جمهوری اسلامی امنیت داشته باشد، باید به خواسته‌های به ‌حق مردم مرزدار پاسخ مثبت دهیم؛ چرا که ما همواره در راهپیمایی‌ها، انتخاباتها و سایر صحنه های حساس به این مردم نیاز داریم و اگر ما امروز حرفی برای گفتن داریم، به برکت حضور این مردم است.
خطیب جمعه روانسر با اشاره به بمباران شیمیایی حلبچه عراق به دست ارتش بعث عراق در 25 اسفند سال 66 تصریح کرد: قتل عام مردم غیرنظامی و بی‌دفاع حلبچه با سلاح‌های شیمیایی و میکروبی به عنوان لکه ننگی در تاریخ بشریت به ثبت رسیده است.
ماموستا غفوری گفت: بمباران شیمیایی حلبچه یکی از جنایت‌های بشری است که در سایه سکوت کشورهای غربی و مدعیان دموکراسی به وقوع پیوست.
وی با تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، بیان داشت: همه ما وظیفه داریم، در راستای پاسداشت خون شهیدان و رشادت‌های آنها در دفاع از میهن، امروز یار و مددکار خانواده آنان باشیم.
ماموستا غفوری ادامه داد: حجاب و عفاف 2 ارزش والا در جامعه بشری بویژه در جوامع اسلامی است که انسان ها برای رسیدن به قله های سعادت و تعالی آنها را مورد توجه بیشتر قرار دهد.
ماموستا غفوری، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اضافه کرد: انسان باید در خلقت جهان هستی که نشانه هایی از قدرت و عظمت پروردگار متعال تفکر و تعقل کند و با الهام از این خلقت توشه ای برای آخرت داشته باشد و مسلمانان باید به دین مبین اسلام که دین سعادت و خوشبختی است افتخار کنند.
شهرستان روانسر با 47 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
8066/7455

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۲۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند

ماموستا سیدمصطفی خاتمی امام جمعه اشنویه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تأکید بر عمل به سیره حضرت صادق(ع) در هماهنگی مذاهب اسلامی در امور وحدت آفرین، اظهار داشت: حضرت امام جعفر صادق علیه السلام یکی از بزرگان آل نبی است که همواره به وحدت و هماهنگی امت اسلامی توصیه کرده اند.

ماموستا خاتمی، افزود: ایشان در زمانی که در مدینه منوره حضور داشتند، مردم از اقصی نقاط به حضور ایشان شرفیاب می شدند و بعد از شهادت ایشان امام مالک رهبر مذهب مالکی ها در مدینه منوره امورات مردم را به عهده داشت.

وی تصریح کرد: پیروان امام مالک از او سؤال کردند که شما امام جعفر صادق علیه السلام را چگونه می شناسید؟  امام مالک گفت: "ما رأت عین ولا سمعت اذن ولا خطر على قلب بشر افضل من جعفر بن محمّد الصادق علماً وعبادة وورعاً زهداو عملا" هیچ چشمی ندیده و هیچ گوشی نشنیده و بر هیچ قلبی، برتر از محمد بن جعفر از نظر علم و زهد و ورع خطور نکرده است.

این عالم اهل سنت، عنوان کرد: امام ابوحنیفه در محضر ایشان تلمذ کرده است. از پیروان ایشان سؤال کردم که جمله "لو لا السنتان لهلک النعمان" صحیح است که آن را تایید نمودند.

وی در پایان تأکید کرد:  امام ابوحنیفه فرمود: اگر دوسال تلمذ من در محضر امام صادق نبود، نعمان هلاک میشد. در پایان باید متذکر شوم که اکثر علومی که به شیعه و سنی رسیده است از پیامبر(ص) و خاندان پیامبر اکرم و امام جعفر صادق علیه السلام است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جعفر صادق(ع) بر تمام امت اسلامی حق دارند
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • امام جمعه مهاباد: لازمه پیشرفت کشور سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است
  • انقلاب اسلامی ایران موجب بیداری مردم جهان شده است
  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • امنیت و اقتدار کشور محصول قدرت و سلامت نیروهای مسلح