Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:20:43 GMT

ظرفیت نیکوکاران برای اداره مرکزهای درمانی جلب شود

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۳۱۸۷

ظرفیت نیکوکاران برای اداره مرکزهای درمانی جلب شود

کاشان- ایرنا- قائم مقام وزیر و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: باید از ظرفیت افراد نیکوکار در کنار ساختن بیمارستان ها برای فعالیت های نرم افزاری و اداره امور مرکزهای درمانی نیز استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر ایرج حریرچی روز جمعه در آئین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر کاشان (زنده یاد مهرپرور) گفت: باید مرکزهای خدمات جامع سلامت با جلب توان بخش های غیر دولتی از امکانات موجود در این مرکزها برای خدمت رسانی به مردم طی شبانه روز استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بسیاری از مرکزهای بهداشتی و درمانی در نوبت صبح فعال هستند در حالی که بسیاری از افراد امکان مراجعه در آن زمان را ندارند و مطب های خصوصی نیز از این فرصت استفاده می کنند.
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به هزینه چهار میلیارد و 500 میلیون ریالی ایجاد یک تخت بیمارستانی بیان کرد: هیچ کاری در حوزه درمان نباید انجام شود، مگر اینکه قشرهای کم برخوردار از آن بهره مند شوند.
او اضافه کرد: برخلاف گذشته که روستاها در دسترسی به پزشک مشکل داشتند، امروز می توان از شهرهای جدید و حاشیه شهرهای بزرگ به عنوان ضعیف ترین نقاط در دسترسی به خدمات درمانی نام برد.
حریرچی با اشاره به تامین 50 درصد از اعتبار مرکز خدمات جامع سلامت مسکن مهر کاشان از سوی خانواده نیکوکار مرحوم مهرپرور گفت: جلب مشارکت نیکوکاران برای برداشتن چنین گام هایی به ویژه در نقاطی که دسترسی به پزشک آسان نیست، باید پیگیری شود و البته این مرکزها در کنار خدمات بهداشتی باید کار درمان سرپایی مراجعان را هم انجام دهند.
قائم مقام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای بازدید از چند طرح و افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد علی مهرپرور، توسعه بخش فوریت های پزشکی و راه اندازی مرکز ام آر آی مجتمع بیمارستانی شهید بهشتی کاشان در مجموع با اعتبار 91 میلیارد ریال به این شهرستان سفر کرده است.
شهرستان کاشان با جمعیت نزدیک به 365 هزار نفر در فاصله 200 کیلومتری اصفهان واقع می باشد.
8123

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۳۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز با زیربنای ۲۲۰۰ متر و با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال ، با امکانات کامل ساخته شده تا مانع رفت و آمد الموتی ها به قزوین شود.

ملک پور فرماندار قزوین هم که به مراسم افتتاح رفته بود، فرصت را غنیمت دانست و پای حرف مردم نشست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • استان همدان صاحب آزمایشگاه تخصصی ژنتیک شد