Web Analytics Made Easy - Statcounter

پل در دست احداث در ایالت فلوریدای آمریکا که قرار بوده در مقابل توفان‌های سهمگین مقاوم باشد فروریخت.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شبکه سی ان بی سی از سقوط یک پل عابر پیاده در دست احداث در ایالت فلوریدا و در شهر میامی در آمریکا خبر داد.

به گفته مقامات شهر میامی چندین خودرو در زیر آوار این پل مدفون شده و تلاش‌ها برای پیدا کردن افرادی که در زیر آوار گرفتار هستند در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تا کنون مرگ حداقل ۶ نفر و مجروح شدن ۹ نفر تایید شده است. اما به گفته پلیس میامی احتمال افزایش قربانیان وجود دارد.

رئیس دپارتمان پلیس نیز گفته که کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی و تحقیق دقیق درباره این حادثه و دلایل وقوع آن هستند.

مهندسان حاضر در صحنه حادثه به خبرنگاران گفته اند که ساختار این پل بسیار شکننده بوده است.

مقامات آتش نشانی می‌گویند که از بیرون پل وجود ۸ خودرو در زیر آوار دیده میشود، اما احتمال وجود خودرو‌های بیشتر وجود دارد و کارگران و ماموران آتش نشانی در حال تلاش برای امداد رسانی هستند.

بنا بر آمار‌های ارائه شده این پل حدود ۵۳ متر طول و ۹۵۰ تن وزن داشته است.

براساس گزارش سی ان بی سی، این پل قرار بوده اوایل سال آینده میلادی افتتاح شود و قرار بوده طوری طراحی شود که در مقابل توفان‌های سهمگین نیز دوام بیاورد.

دانشگاه بین المللی فلوریدا که در نزدیکی این پل قرار گرفته در بیانیه‌ای گفته است که از این حادثه شوکه شده است.

سناتور مارکو روبیو که استاد دانشگاه فلوریدا هم است این حادثه را یک تراژدی وحشتناک خوانده و گفته که با مقامات وزارت راه و حمل نقل صحبت کرده و قرار است از محل حادثه بازدید کند. وی گفته است که تحقیقات همه جانبه باید صورت بگیرد. وی تاکید کرده که جزئیات مهندسی و علمی ساخت پل حتما مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

یک مقام وزارت حمل و نقل آمریکا گفته است که هر کسی اشتباهی انجام داده باشد حتما مسئول خواهد بود.

براساس گزارشها، این پل روز شنبه گذشته موقعیت موقت ساخت و ساز را پشت سر گذاشته و مجوز دائمی ساخت دریافت کرده است.

هزینه ساخت این پل ۱۱.۴ میلیون دلار تخمین زده شده بوده است.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۳۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در محور مواصلاتی "رستم-یاسوج" داخل تونل، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با پژو ۴۰۵ حامل ۶ سرنشین به شدت برخورد کرده و منجر به آتش‌سوزی شدید سواری شده است.

سرهنگ دهقانی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه ۳ نفر از سرنشینان در دم فوت و ۳ تن دیگر مجروح و روانه بیمارستان شدند، گفت: کارشناسان علت تصادف را تجاوز به چپ راننده پژو اعلام کردند.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با اشاره به اینکه گاهی عدم رعایت قوانین رانندگی از سوی یک نفر می‌تواند منجر به بروز اتفاقات تلخ در زندگی چند خانواده شود، به رانندگان توصیه کرد: به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی دقت و توجه ویژه داشته باشند و با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی و از هرگونه عجله و شتاب بی دلیل به شدت پرهیز کنند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی نباشیم.

۵ کشته در برخورد کامیون با پراید

رئیس پلیس‌راه شمال استان همچنین از برخورد کامیون با سواری پراید خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه ۵ نفر فوت شدند.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تصادف منجر به فوت در محور مواصلاتی "رستم-بابامیدان"، بلافاصله ماموران پلیس راه به همراه عوامل امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور در محل حادثه مشخص شد یک دستگاه کامیون با سواری پراید حامل ۵ سرنشین به شدت برخورد کرده است.

رئیس پلیس‌راه شمال استان با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه هر ۵ نفر از سرنشینان سواری فوت شدند، گفت: کارشناس در صحنه حاضر و علت تصادف را بی احتیاطی از جانب راننده پراید به دلیل تجاوز به چپ اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • چاقوکشی در بیمارستانی در چین/ ۲۳ نفر کشته و زخمی شدند!
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • 3 کشته در تصادف پژو - کامیون
  • سیل در کنیا و تانزانیا؛ ۳۸۳ کشته
  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • تصادف در محور فارس به یاسوج با ۶ کشته و زخمی
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ یک نفر کشته شد