Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-20@02:11:49 GMT

خريد کالاي ايراني زمينه ساز اقتصادي پويا است

تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۷۲۳۵۴۸

خريد کالاي ايراني زمينه ساز اقتصادي پويا است

خبرگزاري آريا - خمين - ايرنا - امام جمعه خمين گفت: خريد کالاي ايراني زمينه ساز اقتصادي پويا و اشتغالزايي در کشور است.

به گزارش ايرنا، سيدعلي حسيني در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته خمين در مصلي امام خميني(ره)، افزود: هر ايراني متعهدو با غيرت بايد محصولات توليد داخل را خريداري کند تا چرخ هاي توليد بچرخد و کشور از رکود بيرون آيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهارکرد: مردم بايد اين مهم را با جان و دل درک کنند که اشتغال، بهبود معيشت و رونق اقتصادي تنها با اعتماد به ظرفيت هاي داخلي به دست مي آيد.
حجت الاسلام حسيني بيان کرد: عيد نوروز با سنت هاي نيکو و مورد تاکيد اسلام است ل اخلاقي و فکري براي هر فرد محور قرار گيرد.
حجت الاسلام حسيني افزود: سنت هاي بسيار نيکويي همچون ديد و بازديد، صله رحم ، سرکشي به اقوام، هديه دادن، نظافت، صلح و دوستي در نوروزست که مورد تاکيد اسلام است.
وي اظهارکرد: عيد فقط لباس نو برتن کردن نيست بلکه مسلمان بايستي تلاش کند از گناه و عذاب الهي درامان باشد که در اين صورت هر روز براي مسلمان عيد محسوب مي شود.
امام جمعه خمين بر دستگيري از فقرا و بر رعايت قوانين ترافيکي را در آستانه نوروز تاکيد کرد و افزود: نبايد سفرهاي نوروزي منجر به تصادف و داغدار شدن خانوادها و عيد به عزا تبديل شود .
حجت الاسلام حسيني ادامه داد: مردم دقت کنندخانواده هايي که تعطيلات نوروزي به سفر مي روند قوانين ترافيکي را رعايت کنند تا عيد نوروز به خاطرات تلخ تبديل نشود و حادثه اي براي خانواده پيش نيايد.
وي به عمليات فتح المبين نيز اشاره کرد و افزود: در نوروز 61 رزمندگان غيور حرکت بزرگي انجام دادند و فقط 15 هزار عراقي را اسيرکردند و اين حماسه دنيا را تکان داد.
خطيب جمعه خمين در ارتباط با حوادث تلخ و شيرين سال 96 گفت: سال 96 مملو از حوادث تلخ و شيرين بود حوادثي همچون آتش سوزي کشتي سانچي ، سقوط هواپيماي تهران ياسوج که در اين حادثه ها غم بزرگي بر اين مردم تحميل کرد.
وي بيان کرد: اما با خاطره شيرين نيز همراه بود و آن پيروزي جبهه مقاومت و پايان يافتن قدرت داعش ، اين پيروزي با محوريت ايران اسلامي به دست آمد که دشمن را به شدت عصباني کرد.
حجت الاسلام حسيني افزود: دشمن از نابودي داعش و پيروزي جبهه مقاومت ايران را متهم به نقض حقوق بشر، تهمت و اهانت به ايران اسلامي و توسعه صنايع موشکي ارا مطرح کرد در حالي که خود از پيشرفته ترين صنايع موشکي و سلاحهاي شيميايي برخوردار و خود بزرگترين ناقض حقوق بشر است.
وي گفت: عربستان رجر خواني کرد و دراويش را شعيان انگليسي راه انداختند چرا که از اقتدار ايران عقده دارند اما اين طراحي ها ، دسيسه ها و همه رجز خواني ها دست و پا زدن دشمن در پاتلاق است.
خطيب جمعه خمين در سخنان ديگر خود از قوه قضائيه خواست تا با اغتشاشگران ، قاتلان و خائنان تحت عنوان دارويش به شدت برخورد و آنها را مجازات کند.
حجت اسلام حسيني افزود: دراويش وابسته ،انسانهاي منحرف ،خود فروخته و جيره خواري هستند که از قوه قضائيه تقاضا داريم آنها را به شدت مجازات کند.
شهرستان خمين از توابع استان مرکزي داراي 105 هزار نفر جمعيت است که نماز جمعه در 2 شهر آن اقامه مي شود.
7277/6013/
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه

ایرانی‌ها در رتبه دوم خرید خانه در ترکیه از سوی شهروندان خارجی هستند. روس‌ها در مقام اول هستند.

به گزارش آناتولی، فروش خانه به اتباع خارجی در ترکیه در ماه مارس سال جاری (اسفند/ فروردین) به نسبت دوره مشابه سال گذشته کاهش یافت، اما شهروندان روسیه و ایران همچنان در صدر خریداران هستند.

فروش خانه به اتباع خارجی در ماه مارس ۲۰۲۴ با ۴۷.۹ درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به ۱۷۷۸ باب رسید.

براساس داده‌های سازمان آمار ترکیه (TÜİK)، سهم فروش مسکن به اتباع خارجی در کل میزان فروخته شده در ماه مارس ۱.۷ درصد ثبت شد.

بیشترین تعداد خانه‌های فروخته شده به اتباع خارجی با ۶۱۸ باب در استانبول ثبت شد. آنتالیا با ۶۱۸ باب خانه رتبه دوم را به خود اختصاص داد. مرسین نیز با ۱۵۱ باب خانه در رده سوم قرار گرفت.

میزان فروش مسکن به اتباع خارجی در ترکیه طی ژانویه - مارس با ۴۸ درصد نزول در مقایسه با دوره مشابه سال قبل به ۵۶۸۵ باب رسید.

طی ماه مارس به ترتیب اتباع روسیه، ایران، عراق و اوکراین بیشترین خرید مسکن را از ترکیه انجام دادند.

روس‌ها ۴۱۱ باب خانه، ایرانی‌ها ۱۸۲ باب خانه، اوکراینی‌ها ۱۲۹ باب خانه و عراقی‌ها نیز ۸۲ باب خانه خریدند.

منبع:‌آناتولی

tags # ترکیه سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • راهپیمایی نمازگزاران جمعه خمین در حمات مردم فلسطین
  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • ایرانی‌ها رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • ایرانی‌ها، رتبه ۲ خرید خانه در ترکیه
  • کشف کالای قاچاق ۸ میلیارد ریالی در زنجان
  • حجامت بیمه شد
  • ممنوعیت تبلیغات در شبکه کودک برداشته شد؟
  • خدمات فصد و حجامت بیمه شد
  • تدوین سند ملی گیاهان دارویی و طب ایرانی