Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در سال جاری حدود 6500 کیلوگرم انواع موادمخدر، 20300000قرص غیر مجاز خارج از شبکه توزیع دانشگاه علوم پزشکی و 384کیلو گرم مواد پیش ساز تولید روان‌گردان کشف و ضبط شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛ «سرهنگ هادی قزوینه» رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: در سال 96 با همراهی و کمک مردم خوب استان همدان موفق به کشف حدود 6هزار و 500 کیلوگرم انواع موادمخدر، انهدام85 باند قاچاق وتوزیع مواد مخدر و 935 طرح مبارزه با موادمخدر شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: در سال جاری 9هزار و 570 عملیات مبارزه با موادمخدر انجام شد و همچنین 20300000قرص غیر مجاز خارج از شبکه توزیع دانشگاه علوم پزشکی و 384کیلو گرم مواد پیش ساز تولید روان‌گردان کشف شد.

 رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با اشاره به اینکه 37 عملیات فرا استانی با استان های هدف ومبدا از جمله توفیقات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوده است، افزود: در این عملیات ها 325 دستگاه خودرو وموتور سیکلت توقیف شده است. 

قزوینه تصریح کرد: در حوزه پیشگیری اجتماعی نیز اجرای 520 برنامه آگاهسازی پیشگیری از اعتیاد از قبیل تئاتر خیابانی، مسابقه نقاشی، آموزش چهره به چهره ،جلسات هم اندیشی با دانشجویان ،ورزشکاران و اصناف در دستور کار بوده و بصورت جدی انجام شده است، همچنین 72000 نفر تحت آموزش قرار گرفته و بیش از 30000 بروشور در راستای پیشگیری از اعتیاد در جوامع هدف توزیع شده است. 

وی عنوان کرد: ستاد خبری مبارزه با مواد مخدر با تلفن های 110 و 21822136 به صورت شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان گرامی است. 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۷۲۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور مواصلاتی کاشان - قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بزرگ مواد مخدر به وسیله دو دستگاه خودروی سواری در محور مواصلاتی کاشان - قم مطلع شدند و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان - قم حاضر شدند، در عملیاتی ضربتی دو دستگاه خودروی پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه سه متهم دستگیر و ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 748554

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • دستگیری هجده خرده فروش مواد مخدر در کیش